خبرگزاری کار ایران

هفته دوم لیگ جهانی والیبال؛

برنامه ویژه ایرانی های ساکن ایتالیا برای حمایت از تیم ملی والیبال

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۰۸۰

ایرانی های ساکن ونیز و تعدادی از دیگر کشور های اروپایی خود را به ایتالیا رسانده اند و خبرها حکایت از برنامه ریزی آنها برای حمایت از تیم ملی والیبال کشورمان دارد.

ایرانی های ساکن ایتالیا برای حمایت از تیم ملی والیبال کشورمان در لیگ جهانی ۲۰۱۴ برنامه های ویژه ای دارند.

به گزارش ایلنا، تیم ملی والیبال ایران امشب در نخستین دیدار خود در این دوره از رقابت ها از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت محلی(۲۳ به وقت تهران) در شهر تریسته به مصاف ایتالیا می رود.

حدود ۷۰ ایرانی در این شهر ساکن هستند که برخی از آنها دیروز مقابل سالن تمرین تیم ملی حاضر شدند و به تشویق بازیکنان پرداختند.

سفارت ایرات در ایتالیا و کنسولگری کشورمان در میلان هم با کرایه چند اتوبوس، برای حضور ایرانی ها در سالن تریسته برنامه ریزی کرده است.

ایرانی های زیادی نیز در شهر ونیز ساکن هستند که نزدیک به تریسته است و تعدادی هم از دیگر کشور های اروپایی خود را به ایتالیا رسانده اند و خبرها حکایت از برنامه ریزی آنها برای سفر به این شهر و حمایت از تیم ملی والیبال کشورمان دارد.

لیگ جهانی والیبال از دوم خرداد ماه آغاز شده است و تیم ملی والیبال ایران در امروز(جمعه) و یکشنبه در اولین دیدارهای خود در این دوره از لیگ جهانی به مصاف ایتالیا می رود.

اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی ایران برای این دو مسابقه سعید معروف، مهدی مهدوی، شهرام محمودی، امیر غفور، محمد موسوی، عادل غلامی، سامان فائزی، میلاد عبادی پور، علیرضا مباشری، فرهاد قائمی، مجتبی میرزاجانپور و عبدالرضا علیزاده را برگزیده است.

با تصمیم کواچ، آرمین تشکری در این دو بازی استراحت می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز