خبرگزاری کار ایران

یک شنبه بازی سختی خواهیم داشت؛

بروتو: ایتالیا در دریافت و سرویس عملکرد خوبی داشت

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۱۱۴

خوش شانس هستم که بازیکنانی مانند زایتسف، کوار و پارودی را در تیم خود دارم و می توانیم از آنها با برنامه های هجومی مخلف استفاده کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا گفت: خوش شانس هستم که بازیکنان خوب و با کیفیتی در تیم خود دارم که می توانم در شرایط مختلف از آنها استفاده کنم.

به گزارش ایلنا، مائورو بروتو پس از پیروزی ۳ بر صفر تیم ملی ایتالیا مقابل ایران در لیگ جهانی ۲۰۱۴ اظهار داشت: بازی زیبا و فوق العاده ای بود و تیم ما عملکرد بسیار خوبی در دریافت و سرویس ارائه کرد. پیش از این هم گفته بودم که این مسابقه یک مبارزه است و خوشحالم این مبارزه با پیروزی ما به پایان رسید.

وی خاطرنشان کرد: خوش شانس هستم که بازیکنانی مانند زایتسف، کوار و پارودی را در تیم خود دارم و می توانیم از آنها با برنامه های هجومی مخلف استفاده کنیم.

بروتو گفت: ما لیگ جهانی را بسیار خوب و با ۳ پیروزی آغاز کرده ایم. می خواهیم به این روند درخشان ادامه دهیم تا خود را برای مرحله نهایی رقابت ها که در کشور خودمان برگزار می شود آماده کنیم و پس از سال ها یک بار دیگر قهرمان لیگ جهانی شویم. به تیم ایران احترام زیادی می گذارم و می دانم در مسابقه یکشنبه هم بازی بسیار سختی در پیش داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز