خبرگزاری کار ایران

نخستین بازی ملی‌ام را تجربه کردم؛

عبادی‌پور: ایتالیا قوی‌تر از انتظارات بود / امیدوارم کواچ از عملکردم راضی باشد

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۲۹۵

بازی ایتالیا در مسابقه نخست خیره کننده و کم اشتباه بود اما امیدوارم در مسابقه روز یکشنبه نقاط ضعف خود را برطرف کنیم و این شکست را جبران کنیم.

دریافت‌کننده تیم ملی والیبال ایران پس از شکست مقابل ایتالیا گفت: ایتالیا بسیار قوی‌تر از چیزی بود که انتظارش را داشتیم و بازی ما را دچار مشکل کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، میلاد عبادی‌‎پور در پایان دیدار تیم‌های ملی والیبال ایتالیا و ایران، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: ایتالیا نسبت به سال گذشته بسیار قدرتمندتر شده و در این بازی بسیار کم اشتباه کار کرد.

وی ادامه داد: ما سرویس‌های خوبی مقابل ایتالیا می‌زدیم اما بازیکنان این تیم عملکرد فوق‌العاده‌ای در دریافت داشتند و به خوبی سرویس‌های ما را کنترل می‌کردند.

دریافت کننده تیم ملی ایران درباره عملکرد خود در این مسابقه یادآور شد: مسابقه با ایتالیا نخستین بازی ملی رسمی من در رده بزرگسالان بود و هنوز نیاز به کسب تجربیات زیادی دارم. تلاش زیادی کردم تا پاسخ اعتماد اسلوبودان کواچ را بدهم و فکر می‌کنم عملکرد خوبی مقابل ایتالیا داشتم. امیدوارم کادر فنی نیز از کارم در این مسابقه راضی باشد.

عبادی‌‎پور همچنین گفت: بازی ایتالیا در مسابقه نخست خیره کننده و کم اشتباه بود اما امیدوارم در مسابقه روز یکشنبه نقاط ضعف خود را برطرف کنیم و این شکست را جبران کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز