خبرگزاری کار ایران

آجودانی خبر داد:

اردوی تیم ملی سپک تاکرای مردان ایران در گنبد کلید خورد

کد خبر : ۱۷۲۶۹۰

تمرینات این تیم که در آن ۴ بازیکن گنبدی نیز حضور دارند در سالن بانوان شهیده گنبدکاووس برگزار می شود و در پایان این اردو ۱۵ بازیکن از این جمع ۲۵ نفره به مرحله دوم اردو دعوت خواهند شد.

رییس کمیته سپک تاکرای استان گلستان گفت: نخستین اردوی تیم ملی سپک تاکرای مردان ایران در سال ۹۳ از امروز(شنبه) به میزبانی شهر گنبدکاووس برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، جواد آجودانی افزود: این اردو از تاریخ ۱۱ تا ۲۳ خردادماه با حضور ۲۵ بازیکن برگزار می شود و به مدت ده روز ادامه خواهد یافت. افراد دعوت شده بهترین های سپک تاکرا ایران هستند که از سوی سرمربی تیم ملی به اردوی اولیه دعوت شده اند و تمرینات آماده سازی خود را برای حضور در رقابتهای جهانی بانکوک انجام می دهند.

تیم ملی سپک تاکرا مردان ایران خود را برای شرکت در بیست و نهمین دوره مسابقات جهانی که طی روزهای ۱۳ تا ۱۹ مردادماه سال جاری در «بانکوک» تایلند برگزار می شود، آماده می کند.

وی که سرپرستی اردو را عهده دار است در ادامه افزود: قرار است این تیم پس از جام جهانی تایلند در بازیهای آسیایی اینچئون کره جنوبی حضور یابد و در واقع جام جهانی تایلند بازیهای تدارکاتی بازیهای آسیایی است.

آجودانی در ادامه اظهارداشت: تمرینات این تیم که در آن ۴ بازیکن گنبدی نیز حضور دارند در سالن بانوان شهیده گنبدکاووس برگزار می شود و در پایان این اردو ۱۵ بازیکن از این جمع ۲۵ نفره به مرحله دوم اردو دعوت خواهند شد.

اسامی ملی پوشان دعوت شده به اردوی تیم ملی:

استان زنجان: وحید ملکی، امیر حبیبی، حسام منافی، حسین مشکبارو مرتضی مقدم

استان گلستان: جمیل کر، احسان امان بائی، ناصر پنق و اسلام قره مشک

استان مرکزی: محمد رضایی، مصطفی جعفری، امید حسنی، وحید ابراهیمی، فرشاد کایکانی و علی شاملو

استان کرمانشاه: مهرداد جعفری، محمد صفایی و پدرام خداداده

استان گیلان: امیر خانی

استان تهران: میثم بیاتی

استان خوزستان: سعید آسیابان

استان سیستان: سامان جهانتیغ

استان البرز: وحید احمدی

استان قزوین: رامین رامندی و حمید گروه ای

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز