خبرگزاری کار ایران

وزنه برداران به توکلی دروغ گفتند؛

رضازاده: خاطیان مادام‌العمر محروم می‌شوند / تهدید مربی شهرستانی!

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۷۹۸

از این به بعد هر مربی که بخواهد دچار چنین تخلف هایی شود به صورت مادام العمر محروم خواهد شد چرا که موفقیت با استفاده از مواد غیرمجاز ارزشی ندارد.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری با اشاره به مسببان دوپینگی اعلام شدن چهار وزنه بردار نوجوان گفت: از این پس هر کسی دچار چنین تخلف‌هایی شود به صورت مادام‌العمر از فعالیت در این رشته محروم خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هفته گذشته آزمایش دوپینگ چهار وزنه بردار نوجوان ایران که اسفندماه در رقابتهای آسیایی تایلند شرکت کردند، مثبت اعلام شد و این وزنه برداران با محرومیت دو ساله مواجه شدند.

حسین رضازاده در این خصوص گفت: ما برای رقابت های قهرمانی نوجوانان آسیا ابتدا ۱۴ نوجوان را به اردو دعوت کردیم. در آن زمان حسین توکلی به عنوان سرمربی تیم نوجوانان و جوانان انتخاب شده بود. پس از آن ۸ نفر نهایی برای حضور در رقابت های تایلند انتخاب شدند و طی این مدت توکلی به آنها گفت از چه داروها و چه مکمل هایی باید استفاده کنند اما متاسفانه چهار تن از این وزنه برداران دوپینگی اعلام شدند.

وی افزود: وقتی از آنها پرسیدیم چرا آزمایش دوپینگ آنها مثبت اعلام شده است و مگر در خصوص استفاده از داروها با سرمربی تیم هماهنگ نبودند هر چهار نفر امضا دادند و انگشت زدند که قبل از حضور در این رقابت ها به دستور مربی شهرستانی خود اقدام به استفاده از این داروها کرده بودند و این مربی هم آنها را تهدید کرده که در صورت در میان گذاشتن این مسئله با سرمربی تیم، از اردو خط خواهند خورد.

رضازاده در ادامه گفت: این وزنه داران به توکلی هم دروغ گفتند. رابطه سرمربی تیم با آنها خیلی نزدیک بود و با آنها به زبان مازنی صحبت می‌کرد با این حال آنها مکمل‌های غیرمجاز مصرف کردند.

رئیس فدراسیون وزنه برداری در خصوص اینکه چرا تیم وزنه برداری جوانان در رقابت های کازان روسیه شرکت نکرد، گفت: رکوردهای جوانان بسیار پایین بود چرا که آنها تنها یک ماه در اردو بودند ضمن اینکه امتحان داشتند و برای این مسابقات به آمادگی کامل نرسیده بودند.

رضازاده که با برنامه ورزش و مردم گفتگو می‌کرد، در پایان گفت: از این به بعد هر مربی که بخواهد دچار چنین تخلف هایی شود به صورت مادام العمر محروم خواهد شد چرا که موفقیت با استفاده از مواد غیرمجاز ارزشی ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز