خبرگزاری کار ایران

پیشنهادهای میلیاردی را قبول نکردم؛

نادری: مسئولان نسبت به رکورد من بی‌تفاوت هستند / هزینه ثبت رکوردم در گینس را ندارم

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۸۴۰

بنده پیشنهادهای میلیاردی از برخی کشورها داشتم تا رکوردهایم را به نام آنها ثبت کنم اما به خاطر عشق به کشور عزیزم این پیشنهادها را رد کردم اما مسئولان نسبت به رکوردهای من بی‌تفاوت هستند.

رکورددار شنای سوئدی و تخته باستانی ایران گفت: من به خاطر کشورم از پیشنهادهای میلیاردی سایر کشورها گذشتم، اما مسئولان نسبت به رکوردهای من بی‌تفاوت هستند.

محمد نادری در گفتگو با خبرنگار ایلنا، ابتدا در خصوص خلق رکوردهای خود اظهار داشت: مهرماه سال گذشته، اولین رکوردم را در شنای سوئدی بر جای گذاشتم که طی آن و در مدت ۲۰ دقیقه ۱۱۵۱ حرکت انجام دادم و رکوردی ملی را خلق کردم.

وی افزود: یک ماه بعد نیز در تخته باستانی و در مدت زمان ۴۰ دقیقه، موفق شدم ۲۷۴۵ حرکت انجام دهم که رکورد مینو احمد پاکستانی را شکستم. وی در مدت یک ساعت و ۴۵ دقیقه توانسته بود ۲۵۰۳ شنا بر روی تخته باستانی انجام دهد.

رکورددار شنای سوئدی و تخته باستانی ایران در ادامه در خصوص ثبت آخرین رکورد خود که گفت: آخرین رکوردی که در حضور مسئولان فدراسیون ورزش‌های همگانی، ۴ داور و یک ناظر و همچنین مشاور وزیر ورزش و جوانان ۱۱ خردادماه در سالن آمفی‌تئاتر بوستان ولایت ثبت شد ۴۱۷۵ شنا بود که رکورد جدید جهانی محسوب می شود.

نادری در ادامه خاطر نشان کرد: پس از رکورد اولم، تندیس و لوح آن را به موزه آستان قدس رضوی تقدیم کردم و حالا هم می‌خواهم تندیس و لوح رکورد دوم خود را تقدیم بارگاه امام حسین(ع) کنم.

وی در مورد ثبت رکوردهای خود در کتاب گینس یادآور شد: حضور نماینده گینس در ایران ۴۰ میلیون تومان هزینه در بر دارد که متاسفانه بنده نتوانستم این مبلغ را فراهم کنم و به همین دلیل رکوردم در کتاب گینس ثبت نشد.

رکورددار شنای سوئدی و تخته باستانی کشورمان با انتقاد از بی توجهی مسئولان گفت: بنده پیشنهادهای میلیاردی از برخی کشورها داشتم تا رکوردهایم را به نام آنها ثبت کنم، اما به خاطر عشق به کشور عزیزم، این پیشنهادها را رد کردم اما متاسفانه مسئولان نسبت به رکوردهای من بی‌تفاوت هستند.

نادری در پایان درخصوص برنامه بعدی خود تصریح کرد: در نظر دارم به زودی رکورد شنا بر روی یک دست را بزنم. من قبلا و در حین تمرینات، موفق شدم ۱۲۰۰ شنا بر روی یک دست انجام دهم و می خواهم در روز رکوردگیری ام، این تعداد را بیشتر کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز