خبرگزاری کار ایران

در پی برگزاری جام بین‌المللی در ایران؛

رئیس فدراسیون جهانی چوگان وارد تهران شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۹۹۲

رئیس فدراسیون جهانی چوگان در مدت اقامتش در ایران از قدیمی ترین زمین چوگان جهان(میدان نقش جهان) در اصفهان و تنگه چوگان در شیراز دیدن خواهد کرد.

رئیس فدراسیون جهانی چوگان به همراه تنی چند از پیشکسوتان و سفرای چوگان جهان وارد تهران شدند.

به گزارش ایلنا، در پی برگزاری جام بین‌المللی سفرای چوگان ریچارد خلیل رئیس فدراسیون جهانی چوگان روز گذشته با استقبال حزه ایلخانی زاده ریاست فدراسیون چوگان کشورمان و دبیر کمیته بین الملل و دبیر این فدراسیون چوگان وارد تهران شد.

بر پایه این گزارش رئیس فدراسیون جهانی چوگان در مدت اقامتش در ایران از قدیمی ترین زمین چوگان جهان(میدان نقش جهان) در اصفهان و تنگه چوگان در شیراز دیدن خواهد کرد.

لازم به ذکر است، شصت و سومین جام بین المللی سفرای چوگان در سال ۱۳۸۷ نیز در ایران برگزار شد که باز خورد خوبی برای چوگان کشورمان همراه داشت و نیز انعکاس خوبی در رسانه های داخلی و بین المللی داشت اما متاسفانه مسئولین وقت سازمان میراثفرهنگی به نحو شایسته و بایسته از این موقعیت در جهت ثبت جهانی چوگان بنام ایران بهره برداری ننمودند.

امید است در هشتاو سومین دوره از این رقابت ها بتوانیم بهره برداری درخوری از این موقعیت ممتاز نموده و حقانیت کشور عزیزمان را به اثبات برسانیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز