خبرگزاری کار ایران

رضازاده پیشنهاد کرد؛

مشارکت مردمی درپرداخت جریمه ۱۰۰هزاردلاری دوپینگ وزنه‌برداران

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۳۵۰

حسین رضازاده می گوید جریمه دوپینگ وزنه برداران نوجوان از طریق پولی که کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان می‌دهد و کمک‌های مردمی تامین می‌شود!

رئیس فدراسیون وزنه برداری در اظهار نظری جالب یکی از راه‌های تامین جریمه ۱۰۰ هزار دلاری را که باید به فدراسیون جهانی وزنه‌برداری پرداخت شود را کمک‌های مردمی عنوان کرد!

به گزارش خبرنگار ایلنا، با مثبت شدن تست دوپینگ چهار وزنه‌بردار نوجوان کشورمان، فدراسیون وزنه‌برداری ایران باید مبلغ ۱۰۰ هزار دلار(حدود ۳۳۰ میلیون تومان) را بابت جریمه به فدراسیون جهانی وزنه‌برداری پرداخت کند. با توجه به مشکلات مالی که گریبان گیر ورزش ایران است نگرانی بابت تامین این مبلغ وجود دارد که البته حسین رضازاده در یک مصاحبه تلویزیونی تا حدودی خیال مردم را راحت کرد و گفت: این مبلغ از طریق پولی که کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان می‌دهد و کمک‌های مردمی تامین می‌شود!

نکته جالبی که در صحبت‌های رضازاده وجود داشت تامین پول جریمه وزنه‌برداران دوپینگی از راه کمک‌های مردمی است. رضازاده در نظر دارد بار مالی این مشکل را بر روی شانه‌های مردم تقسیم کند تا فشار این قضیه تنها متوجه فدراسیون وزنه‌برداری نباشد.

بنابر این مردم می‌توانند با مشارکتی عمومی در پرداخت جریمه وزنه‌برداران دوپینگی سهیم شوند و از این طریق در اجر عمل خیری که انجام می دهند شریک باشند!

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز