خبرگزاری کار ایران

در نشست با رضازاده و توکلی؛

تاکید سجادی بر ریشه‌یابی دلایل دوپینگ وزنه‌برداران نوجوان / اعلام رای نادو هفته آینده

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۴۷۷

قرار است سه‌شنبه آینده نشستی در نادو با حضور توکلی، رضازاده، ملی‌پوشان دوپینگی، مربی مازندرانی و برخی از اعضای نادو برگزار شود تا دوپینگ ۴ وزنه‌بردار نوجوان علت یابی شود.

معاون وزارت ورزش و جوانان برای بررسی علل مثبت شدن دوپینگ ۴ ملی‌پوش نوجوان وزنه‌برداری با حسین رضازاده و توکلی دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، به دنبال مثبت شدن نمونه دوپینگ ۴ نفر از ملی‌پوشان نوجوان وزنه‌بردار و جریمه ۱۰۰ هزار دلاری فدراسیون جهانی برای ایران، سید نصرالله سجادی، معاون ورزشی وزارت ورزش و جوانان و رییس ستاد ملی مبارزه با دوپینگ(نادو) برای بررسی دلایل دوپینگ این وزنه‌برداران با رضازاده و توکلی رئیس فدراسیون و سرمربی تیم وزنه برداری نوجوانان ایران دیدار و گفت و گو کرد.

دراین نشست فنی دلایل دوپینگ ۴ نفر از ملی‌پوشان نوجوان وزنه‌برداری با حضور سجادی، رغبتی، طباطبایی، رضازاده، توکلی و پورکاظمی در وزارت ورزش و جوانان بررسی شد. در این جلسه دکتر سجادی تاکید داشت که در جلسات نادو علاوه بر ورزشکاران دوپینگی، روسای فدراسیون‌ها هم حضور پیدا کرده و پاسخگو باشند.

بر همین اساس قرار است سه‌شنبه آینده نشستی در نادو با حضور توکلی، رضازاده، ملی‌پوشان دوپینگی، مربی مازندرانی و برخی از اعضای نادو برگزار شود تا دوپینگ چهار وزنه‌بردار نوجوان علت یابی شود.

در این جلسه سجادی ضمن تاکید بر ریشه یابی و آسیب شناسی علل دوپینگ ورزشکاران به ویژه در فدراسیون‌هایی که ریسک دوپینگ در آنها بالاست در راستای داشتن ورزشی پاک و اعزام کاروان سالم در بازی‌های آسیایی اینچئون دستورات لازم را صادر کرد تا به صورت سرزده یا هماهنگ تست‌های زیادی از ورزشکاران گرفته شود.

در این جلسه مقرر شد رضازاده، مربی مازندرانی و ملی‌پوشان وزنه‌برداری مستندات خود را سه‌شنبه به نادو ارائه دهند تا در نشستی ویژه مدارک و مستندات ارائه شده بررسی و در نشستی با حضور همه اعضای نادو در مورد حکم نهایی ورزشکاران و مربیان متخلف تصمیم گیری شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز