خبرگزاری کار ایران

گزارش FIVB از هفته سوم لیگ جهانی؛

پیروزی ایران مقابل برزیل شوک بود / طلسم ۲۰ ساله آسیایی‌ها شکست

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۲۷۶

در این گزارش آمده است: برزیل در شوک از دست دادن بازی مستقیم خود برابر تیم قدرتمند آسیایی، ایران به سر می‌برد.

فدراسیون بین‌المللی والیبال در گزارشی به بررسی عملکرد تیم‌های حاضر در هفته سوم لیگ جهانی پرداخت و تاکید کرد: ایران به ۲۰ سال ناکامی تیم‌های آسیایی مقابل برزیل پایان داد.

به گزارش ایلنا، فدراسیون جهانی والیبال در گزارشی به بررسی عملکرد تیم های حاضر در لیگ جهانی در هفته سوم پرداخت و پیروزی تیم ملی ایران برابر برزیل در گروه A را یک شوک برای این تیم پرآوازه جهان دانست.

در این گزارش آمده است: برزیل در شوک از دست دادن بازی مستقیم خود برابر تیم قدرتمند آسیایی، ایران به سر می‌برد. این برای نخستین بار از ژوئیه سال ۱۹۹۳ است که برزیل برابر یک تیم آسیایی بازنده می‌شود. بیش از ۲۰ سال بود که این اتفاق رخ نداده بود.

فدراسیون جهانی در بخش دیگری از گزارش خود اضافه کرد: ایران در بازی نخست خود برابر برزیل با ترس بازی کرد. آنها تا یک قدمی برد پیش رفتند اما در نهایت نتیجه را واگذار کردند.

در این گزارش همچنین به بردهای متوالی ایتالیا اشاره شده و آن را از سال ۲۰۰۲ به این طرف بی‌سابقه دانسته است. ایوان زایتسف بازیکن قدرتی تیم ملی ایتالیا هم در دو بازی با لهستان ۱۸ و ۲۴ امتیاز کسب کرد و نقش مهمی را ایفا کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز