خبرگزاری کار ایران

همایش بزرگ دوچرخه‌سواری؛ برای اولین بار در کلانشهر تهران

کد خبر : ۱۷۵۷۳۲

سال‌هاست این اقدام به صورت همگانی و در معابر اصلی و پرتردد شهر انجام نگرفته، لذا به نظر می رسد این همایش برای اولین بار در کلانشهر تهران برگزار می شود.

مدیرکل وزش و جوانان استان تهران از برگزاری همایش بزرگ دوچرخه سواری در کلانشهر تهران خبر داد و گفت: سال‌هاست این اقدام به صورت همگانی و در معابر اصلی و پرتردد شهر انجام نگرفته، لذا به نظر می رسد این همایش برای اولین بار در کلانشهر تهران برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، محمدحسین نژادفلاح ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: به مناسبت هفته جوان و همزمان با ولادت با سعادت حضرت ولی عصر(عج) و جشن نیمه شعبان، اداره کل ورزش و جوانان استان تهران با مشارکت شهرداری تهران و هماهنگی با استانداری، در اقدامی بی سابقه اقدام به برگزاری همایش بزرگ دوچرخه سواری همگانی کرده است.

این مسئول ادامه داد: این همایش روز جمعه مورخ ۲۳ خرداد ماه جاری ساعت هشت صبح از میدان آزادی آغاز شده و با طی مسیر تا میدان انقلاب ادامه خواهد یافت، این مراسم با حضور شرکت کنندگان در نماز دشمن شکن جمعه پایان می یابد.
حضور ورزشکاران حرفه ای و اعضای تیم ملی در کنار خانواده ها

وی عنوان کرد: زمینه حضور خانواده ها و کودکان در این مراسم از سوی هیات ورزشهای همگانی استان فراهم شده و هیچ محدودیت سنی وجود ندارد، همچنین با هماهنگی های صورت گرفته مقرر شد در کنار خانواده ها، دوچرخه سواران حرفه ای نظیر پیشکسوتان، اعضای تیم ملی، مدال آوران و دوچرخه سواران شهرستانها نیز حضور داشته باشند، در واقع در این همایش خانواده ها در کنار حرفه‌ای‌های دوچرخه سواری، ورزش می کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: همچنین تعدادی از موتورسوران سنگین و حرفه ای در پیش و پس شرکت کنندگان به اجرای حرکات نمایشی خواهند پرداخت.

تدارک مسیر پیاده روی برای سایر افراد خانواده
نزاد فلاح در پاسخ به سوالی مبنی بر سابقه برگزاری چنین همایشی در کلانشهر تهران بیان کرد: همایش‌های بزرگ پیاده‌روی خانوادگی بسیاری برگزار شده، اما دوچرخه‌سواری با این ابعاد نداشتیم، همایش‌هایی به صورت پراکنده در نقاط مختلف شهرستان‌ها و مناطق شهر تهران برگزار شده، اما سال‌هاست این اقدام به صورت همگانی و در معابر اصلی و پرتردد شهر تهران انجام نگرفته، لذا به نظر می‌رسد این حرکت برای اولین بار در کلانشهر تهران انجام می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: البته با توجه به حضور خانواده‌ها و اینکه این روز، روز جشن و ورزش همگانی است تدابیری نیز برای مسیر پیاده روی اندیشیده شده است.

وی ضمن دعوت از مردم و مسئولان برای حضور در این همایش بزرگ خاطرنشان کرد: زیبایی و نشاط مضاعف این طرح در حرکت جمعی و خودجوش مردم است که امیدواریم با حضور ورزشکاران، مسئولان استان و شهرستان‌های تابعه این جشن به صورت بهتری برگزار شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز