خبرگزاری کار ایران

دوومیدانی جوانان آسیا - چین تایپه؛

قمصری در ۱۱۰ متر با مانع فینالیست شد / صعود ابارقی و اسدی به نیمه نهایی

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۱۳۲

شانزدهیمن دوره مسابقات دوومیدانی جوانان آسیا در چین تایپه برگزار می‌شود که نمایندگان ایران در رشته‌های مختلف دوومیدانی مقابل حریفان خود قرار گرفته اند.

دونده جوان ۱۱۰ متر با مانع ایران به فینال مسابقات قهرمانی جوانان آسیا راه یافت.

به گزارش ایلنا، شانزدهیمن دوره مسابقات دوومیدانی جوانان آسیا در چین تایپه برگزار می‌شود که نمایندگان ایران در رشته‌های مختلف دوومیدانی مقابل حریفان خود قرار گرفته اند.

در ماده پرتاب چکش مردان، مصطفی خداوردی زاده شش پرتاب انجام داد که یکی از پرتا‌ب‌های او خطا بود و در بهترین رکوردش هم ۵۸ متر و ۳۷ سانتیمتر را به ثبت رساند تا در بین ۱۲ شرکت کننده عنوان هشتمی را بدست آورد.

در این ماده اشرف ایسیفی از قطر با رکورد ۷۹ متر و ۷۱ سانتیمتر قهرمان شد. دیگر هموطن او احمد ال سیفی با ۶۸ متر و ۹۰ سانتیمتر نقره گرفت و عبدالرئوف موسوایو از تاجیکستان با ۴۸ متر و ۳۵ سانتیمتر به مدال برنز دست یافت.

همچنین مرحله مقدماتی دوی ۱۰۰ متر مردان در سه گروه برگزار شد که محمدحسین ابارقی در گروه اول این رقابت‌ها بین هشت دونده با ثبت زمان ۱۰ ثانیه و ۶۸ صدم ثانیه دوم شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. سپهر اسدی دیگر نماینده ایران که در گروه دوم این رقابت‌ها حضور داشت زمان ۱۰ ثانیه و ۴۳ صدم ثانیه را ثبت کرد و در رتبه نخست گروه خود قرار گرفت و به نیمه نهایی رسید.

سینا روحانی معید، دونده ۴۰۰ متر ایران هم در مرحله مقدماتی این ماده در گروه نخست حضور داشت که زمان ۴۷ ثانیه و ۳۱ صدم ثانیه سوم شد و به عنوان دونده ذخیره به مرحله نیمه نهایی راه یافت. فینال این ماده امروز ساعت ۱۵:۴۰ به وقت چین تایپه برگزار می‌شود.

در مرحله مقدماتی رشته ۱۱۰ متر با مانع هم محمد امین بارزی قمصری در گروه دوم مسابقه داد که با زمان ۱۳ ثانیه و ۸۰ صدم ثانیه اول شد و به مرحله فینال راه یافت. فینال این رشته نیز روز شنبه ساعت ۱۶ به وقت محلی برگزار می‌شود.

همچنین در رشته ۱۰ هزار متر پیاده روی مردان حامد غلامی با هفت دونده دیگر مسابقه داد که با ثبت زمان ۵۵ دقیقه‌ و ۱۲ ثانیه و ۴۲ صدم ثانیه نفر آخر شد.

در این ماده دونده‌ای از ژاپن با ثبت رکورد ۴۴ دقیقه‌ و هشت ثانیه و ۲۵ صدم ثانیه قهرمان شد و دو دونده از چین تایپه مدال‌های نقره و برنز گرفتند.

در رشته پرتاب وزنه‌ بانوان هم فاطمه خیاطی نماینده ایران در این مسابقات بود که بین هشت شرکت کننده در شش پرتاب خود بهترین رکوردش ۱۲ متر و ۹۹ سانتیمتر بود که در نهایت هشتم شد.

به گزارش ایلنا، این رقابت‌ها در ماده‌های مختلف عصر امروز پیگیری می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز