خبرگزاری کار ایران

با کسب رتبه سوم در مسابقات انتخابی؛

نونهال قمی به تیم ملی تکواندو دعوت شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۴۰۹

عابد پس از کولیوند و روحی در رتبه سوم مسابقات قرار گرفت / مسابقات انتخابی تیم ملی نونهالان پسر کشور، با هدف شناخت ترکیب تیم اعزامی به رقابت های تکواندو قهرمانی نونهالان جهان برگزار شد.

ایلنا: نونهال تکواندوکار استان قم با قرار گرفتن در جایگاه سوم مسابقات انتخابی، موفق به کسب مجوز راهیابی به اردوی تیم ملی تکواندوی نونهالان شد.

به گزارش ایلنا، در وزن هفتم دومین مرحله مسابقات انتخابی تکواندو پسران نونهال کشور مهدی عابد، نونهال آینده دارتکواندو قم با وجود ارائه مبارزات دیدنی، بعد از امیرحسین کولیوند از تهران و مجتبی روحی از مازندران، به مقام سوم رسید تا یکی از نفرات برگزیده برای حضور در اردوی تیم ملی باشد.

این موفقیت برای تکواندوکار قمی در حالی به دست آمد که مسابقات انتخابی تیم ملی نونهالان پسر کشورمان با هدف شناخت ترکیب تیم اعزامی به رقابت های تکواندو اولین دوره مسابقات جهانی نونهالان در سال ۲۰۱۴ که به میزبانی باکو آذربایجان قرار است برگزار شود، انجام خواهد شد.

باتوجه به بازی های جهانی که از دوم تا پنجم مرداد صورت می گیرد، این اردوها شکل گرفته است.

نفرات برتر وزن هفتم(۵۷ کیلوگرم):

۱ - امیرحسین کولیوند(تهران)

۲ - مجتبی روحی(مازندران)

۳ - مهدی عابد(قم)

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز