خبرگزاری کار ایران

لیگ جهانی والیبال - هفته چهارم؛

ایران ۲ - برزیل ۳؛ شاگردان کواچ در ست پنجم کم آوردند / رزنده جبران کرد

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۹۱۹

در دور دوم از هفته چهارم لیگ جهانی والیبال از ساعت ۲۱ تیم ملی والیبال کشورمان به مصاف برزیل رفته که در پایان این دیدار با نتیجه ۳ بر ۲ به سود برزیلی ها با پایان رسید.

دیدار تیم های والیبال ایران و برزیل در پایان ست پنجم به سود مهمان پر قدرت به پایان رسید تا مردان سرزمین قهوه دست خالی تهران را ترک نکنند و با یک پیروزی و یک شکست مسافر کشور خود شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در دور دوم از هفته چهارم لیگ جهانی والیبال از ساعت ۲۱ تیم ملی والیبال کشورمان به مصاف برزیل رفته که در پایان این دیدار با نتیجه ۳ بر ۲ به سود برزیلی ها با پایان رسید.

تیم ایران در ابتدای این مسابقه از ترکیب سعید معروف، شهرام محمودی، سید محمد موسوی، عادل غلامی، فرهاد قائمی، مجتبی میرزاجانپور و عبدالرضا علیزاده استفاده می کند. بازیکنان ذخیره نیز شامل مهدی مهدوی، امیر غفور، آرمین تشکری و علیرضا مباشری خواهند بود.

برزیلی ها در ست نخست چهره ای متفاوت از خود نشان دادند و در روی تور و دریافت و همچنین سرویس ها تیم برتر میدان بودند تا مردان قرمزپوش ایران را ناکام بگذارند. ست نخست را برزیلی ها با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به سود خود رقم زدند.

در ست دوم نیز برتری مطلق از آن برزیلی های آبی پوش بود چراکه موفق شدند ضمن ارائه بازی بی نقص خود مخصوصا در دفاع روی تور و حرکات سرعتی امتیازات زیادی را به چنگ بیاورند و در نهایت نیز برنده این ست با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ شوند تا بازی دو بر صفر به سود مهمان شود.

در ست سوم ورق به سود ایران برگشت. شاگردان کواچ دست به جبران زدند و موفق تر از مهمان قدرتمند خود ظاهر شدند تا نتیجه ست را ۲۵ بر ۲۳ به سود خود رقم بزنند و نتیجه بازی را در مجموع ۲ بر یک کنند تا بازی به ست چهارم کشیده شود.

ملی پوشان ایران در ادامه ست چهارم را نیز ۲۵ بر ۲۳ به سود رقم زدند تا بازی را به تساوی ۲ بر ۲ بکشانند و کار به ست تعیین کننده و پنجم کشیده شد.

در ست پنجم اشتباهات فردی بازیکنان تیم ایران کار دست تیم ما داد و شاگردان کواچ ست پایانی را با نتیجه ۱۵ بر ۱۰ به مردان رزنده باختند تا این بازی در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ به سود آبی پوشان به پایان برسد تا سهم آنها ۲ امتیاز از این دیدار باشد و کواچ و شاگردانش به یک امتیاز قناعت کنند.

در مجموع ۴ دیداری که شاگردان کواچ به مصاف برزیل رفتند ۲ برد و ۲ شکست را در کارنامه خود ثبت کردند.

برزیل با این پیروزی ۸ امتیازی شد و بعد از ایتالیای ۱۹ امتیازی در جایگاه دوم ایستاد. ایران با ۷ و لهستان نیز با ۵ امتیاز در جایگاه سوم و چهارم قرار دارند.

شهرام محمودی در این بازی با ۲۵ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن بازی شد و والاس ده سوزا و ایزاک سانتوس از برزیل نیز با ۲۱ امتیاز در رتبه دوم قرار گرفتند. مجتبی میرزاجانپور رتبه سوم امتیازآورترین بازیکن را با ۱۶ امتیاز در اختیار دارد.

تیم ملی والیبال ایران جمعه و یکشنبه هفته آینده در چارچوب هفته پنجم لیگ جهانی والیبال به مصاف ایتالیا خواهد رفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز