خبرگزاری کار ایران

در رقابت ۱۵ استان و به میزبانی اراک؛

فراز شکری قهرمان دوچرخه‌سواری کوهستان ایران شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۱۷۷

مسابقه‌های قهرمانی دوچرخه سواری کوهستان مردان ایران با قهرمانی فراز شکری، ملی‌پوش کشورمان به پایان رسید.

مسابقه‌های قهرمانی دوچرخه سواری کوهستان مردان ایران با معرفی نفرات برتر در ماده کراس‌کانتری در ارتفاعات کوه سرخه اراک پایان یافت و فراز شکری، ملی‌پوش کوهستان به مقام قهرمانی ایران رسید.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون دوچرخه‌سواری، مسابقات قهرمانی کشور کوهستان در ماده کراس‌کانتری در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان به میزبانی استان مرکزی پیگیری شد که در پایان نتایج زیر بدست آمد:

در رده سنی جوانان حسین جمشیدی با زمان یک ساعت و یازده دقیقه و ۴۰ ثانیه و مهدی پیرامون با یک ساعت و ۱۳ دقیقه و ۳۱ ثانیه هر دو از اصفهان اول و دوم شدند و شایان نعمت‌الله از استان مرکزی با یک ساعت و ۱۳دقیقه و ۴۴ ثانیه مقام سوم را به دست آورد.

در بخش بزرگسالان فراز شکری از استان البرز با زمان یک ساعت و ۳۰ دقیقه و ۴۲ ثانیه اول شد، نیما پاشایی از آذربایجان شرقی با یک ساعت و ۳۲ دقیقه و ۴۲ ثانیه در جایگاه دوم ایستاد و محسن رمضانی از البرز با یک ساعت و ۳۴ دقیقه و ۱۸ ثانیه مقام سوم را به دست آورد.

در این مسابقات ۶۵ ورزشکار در قالب ۱۵ تیم از استان‌های مرکزی، اصفهان، همدان، گلستان، قم، تهران، البرز، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، قزوین، زاهدان، فارس، کردستان و شیراز به رقابت پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز