خبرگزاری کار ایران

آمادگی برای قهرمانی آسیا؛

نفرزاده ۲۰ بازیکن را به اردوی تیم والیبال جوانان دعوت کرد

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۵۶۹

چهارمین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم والیبال جوانان ایران از روز چهارشنبه ۲۹ خرداد آغاز می‌شود و به مدت ۱۱ روز ادامه خواهد داشت.

سرمربی تیم والیبال جوانان ایران از ۲۰ بازیکن برای حضور در چهارمین مرحله اردوی آماده سازی این تیم دعوت کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، چهارمین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم والیبال جوانان از روز چهارشنبه ۲۹ خرداد آغاز می‌شود و به مدت ۱۱ روز ادامه خواهد داشت. فرهاد نفرزاده سرمربی تیم والیبال جوانان از ۲۰ بازیکن برای حضور در این اردو دعوت کرده است که باید حداکثر تا ساعت ۱۱ صبح فردا(چهارشنبه) خرداد خود را به امید هاشمی سرپرست تیم ملی معرفی کنند.

حمید حمودی، الیار محرم زاده، معین معینی‌فر، محمد دلیری، هادی نیازی، جابر اسماعیل پور، امین اسماعیل‌نژاد، محمد علی پیران، محمد جواد معنوی نژاد، محمد حیدری، امین عبداللهی، سلیم چپرلی، شاهین شهروز، محمدرضا عوض‌پور، مهرداد شیبانی، جواد حکمتی، سهند الله‌وردیان، سید مهدی حسینی، رحمان تقی‌زاده و سعید تقوی بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند.

فرهاد نفرزاده به عنوان سرمربی، مسعود آرمات و عباسعلی میرحسینی(مربیان)، طاهر گرافر(بدنساز)، محمد امین شاکری(آنالیزور)، غلامرضا نوروزی(پزشک) و امید هاشمی به عنوان سرپرست ملی‌پوشان را همراهی می‌کنند.

تیم والیبال جوانان خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌کند. هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر ۲۰ سال آسیا از ۲۵ مهرماه سال جاری به مدت ۹ روز در بحرین برگزار می‌شود. این رقابت‌ها با حضور ۲۰ تیم در ۴ گروه مقدماتی آغاز خواهد شد که تیم ملی والیبال جوانان ایران با تیم های هند، ترکمنستان، هنگ کنگ و قطر همگروه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز