خبرگزاری کار ایران

کیفیت تمرینات را افزایش داده‌ایم؛

حضرتی: ۷ شناگر حاضر در اردو به مجارستان اعزام می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۷۲۸

بعد از آن هم تمرینات را ادامه می‌دهیم تا بازیکنان در فشار تمرینی مناسبی قرار بگیرند. اردوی مجارستان بهترین زمان برای آزمایش بازیکنان و مشخص شدن نتایج تمرینات چند وقت اخیر آنهاست.

مربی تیم ملی شنا گفت: بازیکنان در حال حاضر در فشار تمرینی مناسبی هستند اما ما کمیت تمرینات را کاهش داده ایم تا کیفیت کار بالا برود.

به گزارش ایلنا، خشایار حضرتی درباره اردوهای آمادگی تیم ملی شنا اظهار کرد: مرحله جدید اردوهای تیم ملی را آغاز کردیم که به منظورآماده سازی برای بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی است. بعد از اتمام این اردو هم یک اردوی ۳ هفته‌ای در مجارستان داریم. دراین اردو در یک مسابقه تدارکاتی که رقابت‌های قهرمانی کشور مجارستان است شرکت می‌کنیم.

وی ادامه داد: بعد از آن هم تمرینات را ادامه می‌دهیم تا بازیکنان در فشار تمرینی مناسبی قرار بگیرند. اردوی مجارستان بهترین زمان برای آزمایش بازیکنان و مشخص شدن نتایج تمرینات چند وقت اخیر آنهاست.

حضرتی درباره برنامه‌های تیم ملی نیز گفت: برنامه‌ها را به مانند گذشته ادامه می‌دهیم. آماده‌سازی اختصاصی، شدت و فشار تمرینی مناسب و بدنسازی از برنامه‌های اصلی ما در اردوهای گذشته بوده که به همان ترتیب ادامه می‌دهیم. فقط از لحاظ متراژ و کمیت تمرینات را کاهش داده‌ایم تا کیفیت آنها بالاتر برود.

وی درباره اضافه‌شدن آریا نسیمی شاد به اردوی تیم ملی تصریح کرد: آریا قبل از آغاز این اردو هم کنار تیم بود، اما به دلیل اینکه محصل بود مدتی از اردوها دور ماند. او در اردوهایی که از عید شروع شد حضور داشت و پس از آن هم به مسابقات دبی رفت، اما برنامه‌هایش کمی تغییر کرد. در حال حاضر هم او با بچه‌های بزرگسال تمرین می‌کند و اگر شرایط مهیا باشد او هم به همراه تیم به مجارستان می‌آید.

مربی تیم ملی شنا درباره انتخاب نفرات برای اردوهای تیم ملی گفت: بازیکنان حاضر در اردو با توجه به لیگ برترسال ۹۲ انتخاب شده‌اند و کسانی که توانستند در این رقابت‌ها عملکرد بهتری داشته باشند به اردو اضافه شدند. بر همین اساس و با توجه به اینکه تمامی این بازیکنان از شناگران خوب هستند هر ۷ شناگر حاضر در اردو به کشور مجارستان اعزام می‌شوند.

حضرتی در پایان درباره اعطای بورسیه‌های اردوهای خارج از کشور به شناگران گفت: کمیته ملی المپیک چند بورسیه برای اردوهای خارج از کشور به شناگران داده که این سهمیه برای شناگران زیر ۱۵ سال است. نفرات اعزامی به این رقابت‌ها براساس مسابقات قهرمانی کشور شیراز انتخاب شده‌اند و به قطر می‌روند. پیش از این هم ۸ شناگر به رقابت‌های ترکیه رفته‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز