خبرگزاری کار ایران

امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشیم؛

حسنی‌پور: تلاش می‌کنم خوش‌رنگ‌ترین مدال کاراته وان را کسب کنم

کد خبر : ۱۷۷۹۶۰

امیدوارم تیم ایران نتیجه خوبی در مسابقات پیش رو بدست آورد و بتوانیم نمایندگان شایسته ای برای کشورمان در میادین بین المللی باشیم.

کاراته‌کای وزن منهای ۷۵ کیلوگرم تیم ملی اعزامی به لیگ جهانی کاراته وان اندونزی گفت: تمام سعی و تلاشم را می کنم تا به امید خدا خوشرنگ ترین مدال کاراته وان را بدست آورم.

به گزارش ایلنا، ‌ سعید حسنی‌پور گفت: برای آمادگی در مسابقات دانشجویان جهان و کاراته وان اندونزی تمرینات سختی را پشت سر گذاشتیم. بعد از بازگشت از مسابقات هم تمرینات سخت‌تر و فشرده تر دنبال خواهد شد.

وی افزود: امیدوارم تیم ایران نتیجه خوبی در مسابقات پیش رو بدست آورد و بتوانیم نمایندگان شایسته‌ای برای کشورمان در میادین بین‌المللی باشیم.

حسنی‌پور با اشاره به شرکت در دو کاراته وان فرانسه و ترکیه و کسب نشان‌های نقره، گفت: در سال‌هایی که مسابقات جهانی برگزار می‌شود، کاراته وان هم سطح خوبی دارد و تمام کاراته‌کاهای آماده و خوب دنیا در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند و این فرصت خوبی است که برای آمادگی تیم ما فراهم شده است.

وی ادامه داد: تیم ما سال گذشته به دلیل شرکت در تورنمنت‌های مختلف نتیجه خوبی در مسابقات آسیایی کسب کرد و امسال هم امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی در مورد بهمن عسگری و ابراهیم حسن‌بیگی در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم گفت: هر دو از دوستان صمیمی من هستند و علیرغم اینکه در تاتامی رقیب هم هستیم در خارج از مبارزه ارتباط خوبی با هم داریم و امیدوارم شایسته‌ترین و بهترین نفر برای حضور در بازی‌های آسیایی و رقابت‌های جهانی انتخاب شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز