خبرگزاری کار ایران

مسابقات کاراته وان در اندونزی؛

زنگنه بدون از دست دادن حتی یک امتیاز قهرمان لیگ جهانی شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۷۳۰

پگاه زنگنه کاپیتان تیم ملی بانوان که با سه پیروزی و بدون اینکه حتی یک امتیاز از دست دهد، راهی دیدار نهایی وزن منهای ۶۸ کیلوگرم شده بود، توانست مدال طلای این وزن را به خود اختصاص دهد.

پگاه زنگنه کاپیتان تیم ملی کاراته بانوان کشورمان در شرایطی با شکست حریف هلندی به مدال طلای وزن منهای ۶۸ کیلوگرم لیگ جهانی رسید که در چهار مبارزه خود حتی یک امتیاز هم از دست نداد.

به گزارش ایلنا، پگاه زنگنه کاپیتان تیم ملی بانوان که با ۳ پیروزی و بدون اینکه حتی یک امتیاز از دست دهد، راهی دیدار نهایی وزن منهای ۶۸ کیلوگرم شده بود، توانست با پیروزی ۴ بر صفر برابر نوتان وانسکا از هلند مدال طلای این وزن را به خود اختصاص دهد.

زنگنه که دو سال پیش در این رقابت‌ها به نشان برنز دست یافته بود، این بار برای رسیدن به فینال ابتدا سوباگ یو از اندونزی را(۲ بر صفر) شکست داد، سپس یک بر صفر از سد استفانی هریس از استرالیا گذشت و در بازی سوم سرلیتا از اندونزی را(۷ بر صفر) شکست داد.

در این وزن بهنوش نجفی از کشورمان و کاراته کای اندونزی میزبان بازی‌ها مشترکاً بر سکوی سوم ایستادند.

در سومین مرحله لیگ جهانی موسوم به کاراته وان ورزشکاران ۲۶ تیم حضور دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز