خبرگزاری کار ایران

مسابقات‌کباده قهرمانی‌کشور - اصفهان؛

حسین صائمی رکورددار کباده سال ۱۳۹۳ شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۸۱۹

حسین صائمی ورزشکار شاهرودی توانست با ۲۳۳ جفت قهرمان این دوره از رویدادهای ملی ورزش زورخانه ای شود و عنوان رکورددار کباده سال ۱۳۹۳ را از آن خود کند.

حسین صائمی ورزشکار شاهرودی قهرمان مسابقات کباده آزاد کشور در شاهین شهر اصفهان شد.

به گزارش ایلنا، مسابقات کباده آزاد کشور ۲۹ و ۳۰ خرداد ماه با حضور ۴۹ شرکت کننده از استان‌های سراسر کشور در شاهین شهر اصفهان برگزار شد. جوان ترین شرکت کننده هفت ساله و مسن ترین آنها ۵۱ ساله بود.

رضا قدیانی، سید حسن سبزواری، مجید حسین نژاد، سید غلامرضا ترابی کادر داوری و فنی این رقابتها را تشکیل می دادند. شرکت کنندگان در زمان نامحدود به مسابقه کباده کشی پرداختند و در نهایت حسین صائمی(سمنان - شاهرود) و محمد فرهمند(اصفهان – آران و بیدگل) هر دو با ۲۰۲ جفت کباده کشی به دور دوم رقابت ها راه یافتند.

پس از برگزاری دور دوم مسابقات، حسین صائمی ورزشکار شاهرودی توانست با ۲۳۳ جفت قهرمان این دوره از رویدادهای ملی ورزش زورخانه ای شود و عنوان رکورددار کباده سال ۱۳۹۳ را از آن خود کند.

محمد فرهمند(اصفهان)، محمد حسین گنجی زاده(فارس)، محمود چیز فهم(فارس)، وهاب احمد پور(همدان) و علیرضا علیخانی(اصفهان) نیز به ترتیب با ۲۲۲،۲۰۰، ۱۹۹،۱۹۳ و ۱۸۰ جفت کباده کشی توانستند مقام های دوم تا ششم را از آن خود کنند. در این مراسم از حسین صائمی با اهدای حکم، مدال، تندیس و هدیه نقدی ویژه تجلیل شد.

همچنین از سوی فدراسیون پهلوانی و زورخانه های لوح سپاسی به مسوولین شورای شهر، شهرداری، هیات پهلوانی وزورخانه ای استان اصفهان و شهرستان شاهین شهر به عنوان خادمین توسعه ورزش زورخانه ای اهدا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز