خبرگزاری کار ایران

هفته‌پنجم لیگ‌جهانی‌والیبال؛

ایران۳ - ایتالیا یک؛ انتقام سخت از لاجوردی‌ها در تهران / شاگردان‌کواچ مدعی صعود

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۳۷۲

تیم ملی والیبال کشورمان دومین دیدار با ایتالیا را نیز به سود رقم زد تا هر ۳ امتیاز این بازی به حساب شاگردان کواچ واریز شود.

تیم ملی والیبال کشورمان دومین دیدار با ایتالیا را نیز به سود رقم زد تا هر ۳ امتیاز این بازی به حساب شاگردان‌کواچ واریز شود و همچنین ملی‌پوشان کشورمان انتقام سختی از لاجوردی‌ها بگیرند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دومین دیدار از هفته پنجم لیگ جهانی والیبال تیم‌های ملی والیبال ایران و ایتالیا از ساعت ۱۸:۳۰ در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که شاگردان کواچ موفق شدند ۳ بر یک رقیب قدرتمند خود را شکست دهند و با کسب هر ۳ امتیاز این بازی بخت خود را برای صعود به مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال افزایش دهند.

ملی‌پوشان ایران در این دیدار در ست‌های اول، دوم، و چهارم با امتیازهای ۲۵ بر ۲۲،۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۰ به پیروزی رسیدند و لاجوردی‌پوشان ایتالیا نیز در ست سوم موفق شدند ۲۵ بر ۱۹ ملی‌پوشان ایران را شکست دهند.

در این دیدار اسلوبودان کواچ تیم ملی را با ترکیب سعید معروف، محمد موسوی، شهرام محمودی، فرهاد قائمی، عادل غلامی، مجتبی میرزاجانپور و فرهاد ظریف به مصاف یکی از پر افتخارترین تیم‌های والیبال جهان فرستاد. همچنین مهدی مهدوی، امیر غفور، آرمین تشکری، میلاد عبادی‌پور و پوریا فیاضی به عنوان بازیکنان ذخیره ایران بودند.

در ترکیب تیم مائورو بروتو نیز فیلیپو لانزا، گابریله ماروتی، توماس برتا، میشله بارانوویچ، متئو پیانو، جیلیو سابی، آندره کولاچی، آنتونیو کوارتا، لوئیجی رانداتزو، سیمونه آنزانی، آندره جیوانی و لوکا و توری به میدان رفتند.

ملی‌پوشان ایران در دو بازی رفت که در هفته دوم لیگ جهانی در شهرهای تریسته و ورونای ایتالیا برگزار شد، مغلوب لاجوردی‌پوشان شده بود.

با این پیروزی ملی‌پوشان ایران جمع امتیازهای خود را به عدد ۱۳ رساندند تا بار دیگر به رده دوم جدول رده‌بندی صعود کنند و منتظر بازی برزیل و لهستان باشند که ساعت ۲۲ امشب برگزار خواهد شد.

جدول امتیازی گروه A به این شرح است:

۱ - ایتالیا با ۱۹ امتیاز

۲ - ایران با ۱۳ امتیاز

۳ - لهستان با ۱۱ امتیاز

۴ - برزیل با ۸ امتیاز

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز