خبرگزاری کار ایران

هفته پنجم لیگ جهانی والیبال؛

میرزاجانپور امتیازآورترین بازیکن ایران شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۳۸۷

در جریان دیدار امشب دو تیم ملی والیبال ایران و ایتالیا که از هفته پنجم لیگ جهانی بر گزار شد، مجتبی میرزاجانپور با کسب ۱۴ امتیاز به عنوان امتیازآورترین بازیکن تیم ایران معرفی شد.

مجتبی میرزاجانپور همراه با بازیکنی از تیم ملی ایتالیا به عنوان امتیازآورترین بازیکنان دیدار دو تیم ملی والیبال ایران و ایتالیا معرفی شدند.

به گزارش ایلنا، در جریان دیدار امشب دو تیم ملی والیبال ایران و ایتالیا که از هفته پنجم لیگ جهانی بر گزار شد، مجتبی میرزاجانپور با کسب ۱۴ امتیاز به عنوان امتیازآورترین بازیکن تیم ایران معرفی شد. لویجی راندازو، بازیکن تیم ایتالیا هم همین تعداد امتیاز را به دست آورد تا علاوه بر اینکه امتیاز آورترین بازیکن ایتالیا لقب بگیرد، همراه با میرزاجانپور عنوان امتیازآورترین بازیکنان دیدار امشب را به خود اختصاص دهند.

در این دیدار همچنین محمد موسوی و فیلیپو لانزا از تیم ایتالیا با کسب ۱۳ امتیاز در رده دوم قرار گرفتند ضمن اینکه سیمونه آنزانی با کسب ۱۱ امتیاز در جایگاه سوم قرار امتیازآورترین بازیکنان گرفت.

تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی خود مقابل ایتالیا در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ جهانی برابر ایتالیا پیروزی قاطعانه ۳ بر صفر را کسب کرده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز