خبرگزاری کار ایران

طاهر علوی:

برای نخستین بار به المپیک دعوت شده‌ام

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۶۳۳

از آنجایی که معمول است داوران به همراه تیم ملی کشورمان در المپیک حضور پیدا کنند و تیم ژیمناستیک ایران در المپیک حضور ندارد لذا قضاوت من در این رقابت ها مستلزم رایزنی مسئولین خواهد بود.

داور بین المللی ژیمناستیک گفت: تنها داوری هستم که از هم اکنون جهت قضاوت در المپیک ۲۰۱۶ برزیل دعوت شده‌ام.

به گزارش ایلنا، سید طاهر علوی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: سال گذشته در کلاس بین قاره‌ای از جمع ۱۰۷ داور دعوت شده رتبه ۲۵ را از آن خود کردم و ورودی المپیک ۲۰۱۶ برزیل را بدست آوردم.

وی افزود: از آنجایی که معمول است داوران به همراه تیم ملی کشورمان در المپیک حضور پیدا کنند و تیم ژیمناستیک ایران در المپیک حضور ندارد، لذا قضاوت من در این رقابت‌ها مستلزم رایزنی مسئولین خواهد بود. البته خوشبختانه مسئولین فدراسیون قول هرگونه حمایت و همکاری را داده اند و تصور می‌کنم مسئولین برگزاری مسابقات نیز علاقه‌مند باشند تا داوران توانمند در رقابت‌های مهمی چون المپیک حضور داشته باشند.

علوی خاطرنشان کرد: از سوی کنفدراسیون ژیمناستیک آسیا جهت قضاوت در بازی‌های آسیایی به کره دعوت شده‌ام و امیدوارم در این مسابقات با قضاوت‌های خوب خودم بتوانم برای کشورم افتخار آفرینی کنم. البته در بازی‌های آسیایی ۲۰۰۶، قهرمانی ۲۰۱۲ آسیا و مسابقات متعدد دیگر قضاوت کرده‌ام و تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا در اینچئون کره نیز توانایی داوران ژیمناستیک ایران را نشان دهم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز