خبرگزاری کار ایران

در آکادمی کمیته ملی المپیک؛

وزیر ورزش از تمرینات تیم والیبال نوجوانان ایران بازدید کرد

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۹۰۰

وزیر ورزش که از والیبال به عنوان رشته ورزشی اصلی خود یاد می‌کند، سخنان خود را خطاب به نوجوانان والیبال ایران اینگونه آغاز کرد: من محمود گودرزی، ۵۸ ساله، پست دفاع وسط!

وزیر ورزش و جوانان به طور سرزده در تمرین تیم والیبال نوجوانان ایران حاضر شد و دقایقی با بازیکنان و کادر فنی این تیم به گفتگو پرداخت.

به گزارش ایلنا، تیم نوجوانان ایران که در پنجمین اردوی آماده‌سازی در آکادمی ملی المپیک روزانه بین ۸ تا ۱۰ ساعت تمرین شامل بدنسازی و کارهای تکنیکی و تاکنیکی را زیر نظر کادر فنی برگزار می‌کند، ساعت ۲۱:۳۰ دوشنبه شب و در آخرین دقایق تمرین خود میزبان وزیر ورزش و جوانان شد.

محمود گودرزی به همراه عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی وزیر و هیات همراه به طور سرزده در تمرین تیم والیبال نوجوانان کشورمان حاضر شدند و ضمن تماشای تمرینات آنها در خصوص برنامه‌های آماده‌سازی تیم با کادر فنی به گفتگو پرداختند. محمد وکیلی سرمربی تیم نوجوانان کشورمان از روند آماده‌سازی تیم برای مسابقات قهرمانی آسیا و ساختن پشتوانه‌ای مطمئن برای تیم ملی در المپیک ۲۰۲۰ به گودرزی گزارشاتی ارائه کرد.

پس از اتمام تمرین و معرفی بازیکنان، وزیر ورزش که از والیبال به عنوان رشته ورزشی اصلی خود یاد می‌کند، سخنان خود را خطاب به نوجوانان والیبال ایران اینگونه آغاز کرد: من محمود گودرزی، ۵۸ ساله، پست دفاع وسط!

وزیر ورزش و جوانان که از تمرین تیم کشورمان تا آن موقع شب اظهار تعجب کرده بود از برنامه‌ریزی دقیق و پشتکار کادر فنی و بازیکنان تقدیر کرد و افزود: شما باید قدر این کادر فنی، برنامه‌ریزی و امکانات را بدانید. این مربیان تا این موقع شب در تمرین می‌مانند تا بتوانند شما را برای درخشش در میادین بین‌المللی آماده کنند. شما همه سرمایه های مملکت هستید و باید برای این امکانات که از بیت‌المال است ارزش قائل شوید و قدر آن را بدانید.

گودرزی همچنین از موفقیت‌های چشمگیر مردان والیبال ایران در لیگ جهانی تقدیر کرد و در پایان با آینده‌سازان والیبال ایران عکس یادگاری گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز