خبرگزاری کار ایران

پس از قهرمانی در لیگ جهانی؛

روحانی: مهم موفقیت در بازی‌های آسیایی و جهانی آلمان است

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۹۳۱

آخرین مرحله لیگ‌جهانی در سال ۲۰۱۴ اواخر مهرماه در سالزبورگ اتریش برگزار می‌شود که فاصله کمی تا رقابت‌های جهانی دارد و بعید می‌دانم در این مسابقات شرکت کنیم.

مربی تیم ملی کاراته پس از قهرمانی تیم ایران در لیگ جهانی اندونزی گفت: اگر چه از نتایج بدست آمده بسیار راضی و خوشحال هستم، اما برای کادر فنی و اعضای تیم ملی مهم موفقیت در بازی‌های آسیایی و مسابقات قهرمانی جهان است.

به گزارش ایلنا، حسین روحانی اظهار داشت: پیش از اعزام اشاره کردم که فارغ از هر نتیجه ای، مهم عملکرد بچه‌ها در مسابقات تدارکاتی است. اگر هزار مدال در تورنمنت‌های تدارکاتی داشته باشیم اما نتوانیم در بازی‌های آسیایی اینچئون و مسابقات قهرمانی جهان آلمان که حکم نوک قله را دارد، موفق عمل کنیم، نتایج بدست آمده در لیگ‌های جهانی و مسابقات بین المللی اهمیتی نخواهد داشت.

روحانی در ادامه با تاکید بر اینکه از عملکرد اردونشین‌ها در تاتامی مسابقات کاراته وان رضایت دارد، گفت: بعید می‌دانم در لیگ‌های جهانی که سال‌های اخیر برگزار شده یک کشور توانسته باشد در هر ۵ وزن صاحب مدال طلا شود، اما بچه‌های ما در اندونزی به این موفقیت رسیدند و این قدرت و توان فنی بالای کاراته ایران را نشان می‌دهد. با نتایجی که در لیگ جهانی و مسابقات دانشجویان جهان بدست آمد، مطمئناً بچه‌ها با روحیه بهتری تمرینات خود را ادامه خواهند داد.

مربی تیم ملی کاراته ادامه داد: جدا از مدال‌های کسب شده، ما شناخت بهتری نسبت به بچه‌های تیم بدست آوردیم، ضمن اینکه با آنالیز حریفان آسیایی، به نقاط ضعف و قوت آنها هم بیشتر پی بردیم.

روحانی با تاکید بر اینکه برای موفقیت در مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی تیم ملی باید حضور بیشتری در تورنمنت‌های بین المللی داشته باشد، گفت: مرحله بعدی در اوکیناوا ژاپن برگزار می‌شود و یک هفته بعد، پنجمین مرحله این مسابقات به میزبانی استانبول ترکیه خواهد بود که هم نفرات بازی‌های آسیایی و هم قهرمانی جهان عازم این مسابقات می‌شوند و متعاقب آن لیگ‌جهانی آلمان پیش روی ماست که چون فاصله کمی تا بازی‌های آسیایی وجود دارد، بچه‌هایی که در رقابت‌های جهانی شرکت خواهند کرد در این مسابقات حضور پیدا می‌کنند.

وی افزود: آخرین مرحله لیگ‌جهانی در سال ۲۰۱۴ اواخر مهرماه در سالزبورگ اتریش برگزار می‌شود که فاصله کمی تا رقابت‌های جهانی دارد و بعید می‌دانم در این مسابقات شرکت کنیم.

روحانی در مورد اینکه اوزان و نفرات اعزامی به بازی‌های آسیایی چه زمانی اعلام می‌شود، گفت: پیش از این هم گفته بودم معرفی اوزان و نفرات بستگی به شرایط فنی، بدنی، ذهنی، نتایج آنها در تورنمنت‌ها و نحوه تمرین آنها در اردوها بستگی دارد، ضمن اینکه به نظر من نباید در معرفی مسافران اعزامی به بازی‌های آسیایی تعجیل کرد.

مربی تیم ملی کاراته در پایان درخصوص مرحله بعدی اردوهای آمادگی تیم ملی گفت: طبق برنامه عصر شنبه(۷ تیر) بچه‌ها وارد اردو می‌شوند تا از صبح روز یکشنبه به مدت ۴ روز تمرینات در آکادمی ملی المپیک پیگیری شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز