خبرگزاری کار ایران

مساعدت ۱۰ میلیاردی رئیس‌جمهور؛

هاشمی: ماندن کی‌روش به فدراسیون‌فوتبال ارتباط دارد / بودجه۱۲میلیاردی برای فدراسیون‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۹۶۵

روز گذشته رقمی بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان از خزانه دریافت کردیم که در روزهای آینده به حساب فدراسیون‌ها واریز خواهد شد.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان گفت: اینکه کی‌روش در سمت خود باقی بماند یا نه تصمیم و تشخیص فدراسیون فوتبال و اعضای هیئت رئیسه آن است.

به گزارش ایلنا، مناف هاشمی صبح امروز(سه‌شنبه) در همایش صبحگاهی کارکنان که در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد، درخصوص اختصاص بودجه رئیس‌جمهور به ورزش گفت: حسن روحانی برای تخصیص بودجه ویژه ای از منابع پیش بینی نشده بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان به ورزش قول مساعد داده و قرار است به حساب وزارتخانه واریز شود. بخشی از این رقم که رئیس جمهور به وزارت ورزش و جوانان اختصاص داده است، صرف تجلیل از قهرمانان آسیایی و جهانی خواهد شد.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی منابع توسعه مالی و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: با توجه به در پیش بودن بازی های آسیایی، قرار است در آینده رقم پیش بینی نشده‌ای دیگری نیز از سوی رئیس جمهور به ورزش اختصاص داده شود.

هاشمی در ادامه درخصوص تمدید قرارداد با کارلوس کی‌روش گفت: وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال هیچ مشکل مالی ندارد، اما اینکه کی‌روش در سمت خود باقی بماند یا نه تصمیم و تشخیص فدراسیون فوتبال و اعضای هیئت رئیسه آن است. هر تصمیمی که برای کی‌روش گرفته شود ما نیز حمایت می‌کنیم. بعید می‌دانیم فدراسیون فوتبال مشکل مالی داشته باشد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره بودجه پرداختی به فدراسیون فوتبال و دیگر فدراسیون‌ها گفت: در مجموع از بودجه سال ۹۳، توانستیم ۹۵ درصد بودجه ۴ ماهه اول آن را زودتر از موعد قانونی دریافت کنیم.

وی ادامه داد: در این ۴ ماه از محل بودجه سال ۹۳ رقمی بالغ بر یازده و نیم میلیارد تومان به فدراسیون فوتبال برای بازی‌های جام جهانی اختصاص دادیم. همچنین رقمی بالغ بر ۲۶ میلیارد تومان هم به دیگر فدراسیون‌ها با توجه به در پیش بودن بازی‌های آسیایی اینچئون کره‌جنوبی پرداخت کردیم. خوشبختانه در حال حاضر هم با توجه به رقم بودجه‌ای که به فدراسیون‌ها پرداخت شده تا به امروز حدود ۲۵ اردو در داخل و خارج از کشور در حال برگزاری است.

هاشمی گفت: مرحله اول اعتبارات بودجه سال ۹۳ که به وزارت ورزش و جوانان داده شد در یک ماه پیش به فدراسیون‌ها پرداخت شد. روز گذشته رقمی بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان از خزانه دریافت کردیم که در روزهای آینده به حساب فدراسیون‌ها واریز خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز