خبرگزاری کار ایران

نمایندگان تکواندو بانوان مشخص نشدند؛

پیکار علیزاده و جدی برای حضور در المپیک نوجوانان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۰۲۷

هنوز هیچ بازیکنی برای حضور در المپیک نانجینگ انتخاب نشده است. طی جلسه ای که با کمیته فنی خواهیم گذاشت مبارزات بررسی می شود و در این خصوص تصمیم می گیریم.

مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو دختران جهت حضور در المپیک نوجوانان نانجینگ چین امروز(سه شنبه) برگزار شد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی تکواندو دختران ایران جهت حضور در المپیک نوجوانان نانجینگ چین موفق به کسب یک سهمیه شده و از ۲۷ اردیبهشت ماه تمرینات خود را در خانه تکواندو آغاز کرده است.

کیمیا علیزاده و مهسا جدی ۲ تکواندوکاری هستند که زیر نظر ندا زارع به عنوان سرمربی تمرینات خود را پیگیری می کنند.

مسابقات انتخابی تکواندوکاران این رده سنی جهت شناخت نفر برتر برای حضور در المپیک نوجوانان امروز(سه شنبه) برگزار شد.

در اولین مبارزه این رقابت، مهسا جدی با نتیجه ۷ بر ۴ موفق به شکست کیمیا علیزاده شد. پس از آن بار دیگر این دو نفر به مصاف هم رفتند و در حالیکه اینبار کیمیا علیزاده ۲ بر یک از مهسا جدی پیش بود، در ۴۰ ثانیه پایانی راند دوم، جدی از ناحیه مچ دست آسیب دید و با نظر پزشک دیدار، این مبارزه به اتمام رسید.

ندا زارع سرمربی تیم ملی تکواندوی نوجوانان دختر، در خصوص مسابقات انتخابی به سایت فدراسیون تکواندو، گفت: هنوز هیچ بازیکنی برای حضور در المپیک نانجینگ انتخاب نشده است. در مبارزه دوم در ۴۰ ثانیه پایانی راند ۲، جدی از ناحیه مچ دست آسیب دید و با نظر پزشک این رقابت تمام شد. طی جلسه ای که با کمیته فنی خواهیم گذاشت مبارزات بررسی می شود و تصمیمات در خصوص این ۲ تکواندوکار گرفته خواهد شد، در صورت نیاز به برگزاری مجدد انتخابی، تاریخ برگزاری مبارزات متعاقبا اعلام می شود.

گفتنی است؛ رقابت های المپیک نوجوانان از ۲۶ تا ۳۰ مردادماه به میزبانی نانجینگ چین برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز