خبرگزاری کار ایران

از سوی امور مجامع وزارت ورزش؛

اسامی ۲۰ نامزد ریاست فدراسیون اسکی اعلام شد / ۷ تیر روز رای اعتماد مجمع

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۴۶۵

انتخابات فدراسیون اسکی در حالی برگزار می‌شود که تقریبا هیچ مسابقه اسکی در کشور برگزار نمی‌شود و به ریاست آتی فدراسیون این امکان را دارد تا در مدت زمان بیشتری برنامه‌ریزی‌های مناسبی را انجام دهد.

مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکی برای انتخاب ریاست این فدراسیون روز شنبه هفتم تیرماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، روز شنبه هفتم تیرماه انتخابات فدراسیون اسکی با حضور کاندیداهای مورد تایید قرار گرفته از سوی وزارت ورزش و جوانان برگزار می‌شود. پیش از این روز بیستم آذرماه سال ۹۲ مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکی برگزار شد که روسای هیات‌های استانی در حمایت از یکی از کاندیداها که از سوی وزارت ورزش و جوانان به دلیل بازنشستگی مورد تایید صلاحیت قرار نگرفته بود، این مجمع را ترک کردند.

پس از این اقدام و در آستانه المپیک زمستانی ۲۰۱۴ سوچی، فدراسیون اسکی دچار تنش شد که پس از معرفی شدن ناصر طالبی به عنوان سرپرست فدراسیون آرامش به این فدراسیون بازگشت.

انتخابات فدراسیون اسکی در حالی برگزار می‌شود که تقریبا هیچ مسابقه اسکی در کشور برگزار نمی‌شود و به ریاست آتی فدراسیون این امکان را می‌دهد تا در مدت زمان بیشتری برنامه‌ریزی‌های مناسبی را انجام دهد.

اسامی ثبت نام شده برای مجمع اعلام شد
علی عمران سولقانی دبیر فدراسیون اسکی از اعلام اسامی ۲۰ نفر ثبت نام شده به منظور احراز پست ریاست فدراسیون خبر داد و گفت: بر اساس ثبت‌نام به عمل آمده و هماهنگی با وزارت ورزش و جوانان اسامی ۲۰ نفر از علاقه مندان به منظور احراز ریاست فدراسیون اسکی اعلام می‌شود.

بدیهی است ثبت نام کنندگانی می‌توانند نسبت ارائه برنامه‌ها و حضور در مجمع اقدام کنند که از طریق فدراسیون اسکی با توجه به تائید صلاحیت‌ها توسط وزارت ورزش و جوانان، به آنها اعلام شده است.

اسامی ثبت نام کنندگان به ترتیب حروف الفبا به شرح زیر است:
۱ - بیژن خطیبی
۲ - بهار خیرخواه
۳ - مرتضی ساوه شمشکی
۴ - بهرام ساوه شمشکی
۵ - نقی سولقانی
۶ - قربانعلی سولقانی
۷ - سعید شریف‌زاده
۸ - افسانه شمشکی
۹ - ناصر طالبی
۱۰ - علی طاهری
۱۱ - باقر کلهر
۱۲ - رستم کلهر
۱۳ - جواد کیادربندسری
۱۴ - مهدی کیادربندسری
۱۵ - سیدحمید مهدوی
۱۶ - پیام محبی
۱۷ - سیدرضا میر ابوطالبی
۱۸ - هوشیار میردامادی
۱۹ - سیدمجتبی میرهاشمی
۲۰ - سیدمصطفی میرهاشمی

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز