خبرگزاری کار ایران

کاراته‌کاهای جوان تشنه موفقیت هستند؛

هروی: مربیان بزرگ دنیا کاراته ایران را تحسین می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۴۹۷

امروز این ظرفیت در کاراته ایران وجود دارد که بهترین نتیجه تاریخ را در رقابت‌های جهانی بدست آوریم.

کاراته ایران امروز به سمتی پیش می‌رود که در هر رویدادی حضور می رساند، موفق عمل می کند و تحسین مربیان بزرگ دنیا را برمی انگیزد؛ درست مثل مسابقات دانشجویان جهان که " کاگاوا " مربی سرشناس تیم ژاپن پس از طلای کومیته تیمی به تحسین تیم ایران پرداخت و انسجام تیم مان را ستود.

به گزارش ایلنا، سید شهرام هروی مربی تیم اعزامی به مسابقات دانشجویان جهان در گفتگو با سایت فدراسیون کاراته ضمن بیان مطلب فوق، اظهار داشت: از اینکه پس از یک دوره غیبت توانستیم با قدرت در مسابقات دانشجویان جهان شرکت کنیم و برای نخستین بار به مقام نایب قهرمانی دست پیدا کنیم؛ افتخار بزرگی است.

وی افزود: این عنوان در حالی بدست آمد که تا روز آخر رقابت سخت و نزدیکی بین تیم ما و مصر و اسلواکی برای کسب عنوان نایب قهرمانی وجود داشت، ضمن اینکه در فینال کومیته تیمی با کشور مقدونیه، حریف به شدت از سوی تماشاگران تشویق می شد و بخاطر جو حاکم بر سالن مسابقات، تیم داوری هم به نحوی تمایل به پیروزی مقدونیه داشت. اگر این بازی را واگذار می کردیم مصر به جای ما نایب قهرمان می‌شد؛ اما تک تک بچه‌ها چنان مقتدرانه در تاتامی جنگیدند که اجازه ندادند عوامل بیرونی بر موفقیت‌شان تاثیر بگذارد. حتی در بازی حساس آخر که سرنوشت‌ساز بود امیر مهدی‌زاده در مصاف با امیل پاولف(کاراته کایی که در مسابقات اروپایی ۲۰۱۴ به راحتی صاحب نشان طلا شد) را با نتیجه ۷ بر یک شکست داد تا قدرت تیم ایران بر حریف دیکته شود.

هروی در ادامه گفت: خوشبختانه علاوه بر تیم مردان، تیم بانوان ایران نیز برغم اینکه اولین حضور در مسابقات دانشجویان جهان را تجربه می‌کرد، بسیار درخشان ظاهر شد و توانست با یک طلا، یک نقره و دو برنز یکی از تیم‌های موفق این دوره از رقابت‌ها باشد. همزمان با مسابقات دانشجویان جهان در مونته‌نگرو، لیگ جهانی در اندونزی برگزار شد که در آن مسابقات نیز نتایج بسیار خوبی بدست آمد.

مربی تیم اعزامی دانشجویان به رقابت‌های جهانی با تاکید بر اینکه همکاری ۳ جانبه فدراسیون‌های کاراته، ورزش‌های دانشجویی و تربیت بدنی دانشگاه‌آزاد نقش مهمی در این موفقیت داشت، گفت: در سالی که قرار است بازی‌های آسیایی برگزار شود، امیدوارم کاراته بتواند حماسه بزرگی را در اینچئون خلق کند و در جهانی آلمان نیز بهتر از جهانی فرانسه ۲۰۱۲ نتیجه بگیریم.

وی افزود: امروز این ظرفیت در کاراته ایران وجود دارد که بهترین نتیجه تاریخ را در رقابت‌های جهانی بدست آوریم. مطمئناً با برنامه ریزی فدراسیون و حضور در مسابات تدارکاتی مناسب، تلاش کادر فنی و اعضای تیم ملی کاراته این مهم تحقق خواهد یافت.

مربی تیم ملی کاراته در خاتمه گفت:: تیم ملی کاراته ایران در شرایط فعلی هم از بازیکنانی سود می‌برد که دارای تجربه و اندوخته خوبی از میادین بین‌المللی هستند و هم بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای که تشنه موفقیت هستند و دوست دارند جا پای بزرگان این رشته بگذارند و تلفیق این بازیکنان می تواند کادر فنی را در راه رسیدن به اهداف تعیین شده، کمک کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز