خبرگزاری کار ایران

هفته ششم لیگ جهانی والیبال؛

کواچ: تماشاگران یار هفتم ما بودند / باید در بازی بعد صعود را قطعی کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۹۰۷

تماشاگران با تشویق های به موقع خود توان و انرژی خود را به همه نشان دادند همان طور که در فوتبال گفته می‌شود یار دوازدهم به تیم کمک می‌کند اینجا هم ما به کمک یار هفتم لهستان را بردیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران با ابراز خوشحالی از پیروزی تیمش مقابل تیم قدرتمند لهستان تاکید کرد: تنها با کمک تماشاگران که یار هفتم ما بودند به این موفقیت ارزشمند دست یافتیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اسلوبودان کواچ پس از پیروزی ۳ بر یک مقابل لهستان در نهمین دیدار لیگ جهانی گفت: ‌ باید اذعان کنم که از این پیروزی خوشحالم و از مردم ایران تشکر می‌کنم که این قدر خوب از تیم ملی و بازیکنان حمایت کردند.

وی افزود: تماشاگران با تشویق های به موقع خود توان و انرژی خود را به همه نشان دادند همان طور که در فوتبال گفته می‌شود یار دوازدهم به تیم کمک می‌کند اینجا هم ما به کمک یار هفتم لهستان را بردیم.

کواچ در خصوص عملکرد تیمش در این دیدار اظهار داشت: ما توانستیم با سرویس‌های خوب و دریافت های عالی پیروز شویم. البته لهستان هم بازی را خوب شروع کرد اما سعی کردیم با تغییراتی دریافت‌ها را بهبود ببخشیم و نمایش بهتری داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه این بازی تمام شد و از حالا باید به فکر بازی روز یکشنبه باشیم، گفت: باید حرفه‌ ای رفتار کنیم و روی بازی بعد متمرکز شویم. این خیلی مهم است که در بازی بعدی هم نتیجه خوبی بگیریم. ما باید از این دو بازی خانگی نهایت بهره را ببریم و صعود خود را به مرحله نهایی لیگ جهانی قطعی کنیم.

کواچ در پاسخ به این پرسش که آیا در صورت قطعی شدن صعود ایران به دور نهایی در سایر بازی‌های مرحله مقدماتی به بازیکنان اصلی استراحت می‌دهید یا خیر گفت: برای من خیلی مهم است که تیم همچنان روند رو به رشد خود را حفظ کند و با کیفیت ظاهر شود. من هیچ گاه تا زمانی که تیم خوب بازی کند به ترکیب آن دست نمی‌زنم. در حال حاضر سامان فائزی مصدوم است و ما با همین بازیکنان ادامه می‌دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز