خبرگزاری کار ایران

هفته ششم لیگ جهانی والیبال؛

سرمربی لهستان: ایران از هر نظر برتر از ما بود / در بازی بعد بهتر کار می کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۹۰۸

نمی‌توانم شرایط بازی بعدی را پیش بینی کنم اما تلاش ما این است که در آینده مقابل ایران بهتر کار کنیم. ما برای جبران این نتیجه بازی خواهیم کرد تا شانس مان را برای صعود حفظ کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال لهستان پس از شکست ۳ - ۱ مقابل ایران اشتباهات بازیکنانش و برتری تیم ایران را دلیل این شکست عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آنتیگا سرمربی تیم ملی والیبال لهستان در پایان دیدار با ایران در جمع خبرنگاران گفت: ایران از هر نظر برتر از ما بود ضمن اینکه بازیکنان لهستان هم اشتباهات زیادی داشتند و این کار را برای بازی بعد هم سخت می کند.

سرمربی تیم والیبال لهستان اضافه کرد: ایران تیم قدرتمندی است و در تمام نقاط زمین بازیکنان خوبی دارد. آن‌ها پیروزی خوبی داشتند و در مجموع همه جوره از ما بهتر بازی کردند. آن‌ها در اسپک، بسیار خوب بودند و ما نتوانستیم حملات موثر این تیم را مهار کنیم. باید اعتراف کنم که ایران شایسته این پیروزی بود.

وی در خصوص عملکرد تیمش در این دیدار تصریح کرد: من از عملکرد بازیکنانم راضی نیستم. البته تماشاگران و حضور خیره کننده آن‌ها هم در کار ما تاثیر گذاشت. نمی‌دانم در یک مسابقه همه چیز امکان‌پذیر است. ما از قبل می‌دانستیم که برابر تیم قدرتمندی بازی خواهیم کرد و ایران هم از امتیاز میزبانی بهره می‌برد.

سرمربی لهستان در خصوص بازی روز یکشنبه یادآور شد: نمی‌توانم شرایط بازی بعدی را پیش بینی کنم اما تلاش ما این است که در آینده مقابل ایران بهتر کار کنیم. ما برای جبران این نتیجه بازی خواهیم کرد تا شانس مان را برای صعود حفظ کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز