خبرگزاری کار ایران

ولاسکو نقش مهمی در ساختن تیم داشت؛

کواچ: می‌خواهیم با قهرمانی در گروه صعود کنیم / تمرینات خاصی را شروع کردیم

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۲۶۴

هدف اصلی من از سرمربیگری در تیم ملی ایران کسب عناوین مختلف با این تیم است و به طور حتم در این راه بیشتر از هر چیز دیگری تمرکزم بر این تیم خواهد بود.

سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان با بیان ایران در گروه سختی قرار دارد هدف تیمش در رقابت های گروهی را صعود از این مرحله به عنوان تیم اول عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اسلوبودان کواچ سرمربی صربستانی تیم ملی ضمن بیان این مطلب افزود: ما برای رسیدن به سر گروهی بازی های سختی در پیش داریم و به همین خاطر بایدبسیار با تمرکز و هوشیار عمل کنیم چون با تیم های بسیار حرفه ای روبرو هستیم.

کواچ در مورد دیدار امشب مقابل لهستان در لیگ جهانی اظهار داشت: این بازی برای ما خیلی مهم است. ما کیفیت لازم را داریم و فقط نیاز است برای رسیدن به پیروزی تمرکز داشته باشیم. به بازیکنانم یادآور شدم بازی روز جمعه برابر لهستان را فراموش کنند و فقط روی بازی امروز متمرکز شوند. بر همین اساس، امروز بلافاصله تمرینات خاصی را شروع کردیم و از آنها خواستم تمرکز کافی را داشته باشند.

سرمربی تیم ملی والیبال که در یک برنامه تلویزیونی سخن می گفت، ادامه داد: هدف اصلی من از سرمربیگری در تیم ملی ایران کسب عناوین مختلف با این تیم است و به طور حتم در این راه بیشتر از هر چیز دیگری تمرکزم بر این تیم است.

کواچ در پاسخ به این سوال که اگر تیم ایران در بازی امشب به پیروزی برسد، صعودش قطعی است، تصریح کرد: به طور حتم ابتدا ترجیح می‌دهم در گروه خود اول شویم تا در مرحله بعدی با تیم دوم گروه دیگر بازی کنیم. من و بازیکنانم نمی‌خواهیم سرعت بازی‌های خود را بگیریم و فکر می‌کنم از بازیکنانی استفاده خواهم کرد که بتوانیم نتیجه بازی را از آن خود کنیم.

وی با بیان اینکه والیبال، ورزش اول لهستان است و این ورزش در این کشور طرفداران زیادی دارد، ادامه داد: برای تماشای بازی لهستانی‌ها بین ۱۰ تا ۱۵ هزار نفر به سالن برگزاری مسابقه می‌آیند و ما نمی‌خواهیم بازنده باشیم. از این رو در بازی برابر لهستان از بازیکنانی استفاده خواهم کرد که پیروزی ما را تضمین کنند زیرا هدف ما کسب عنوان اولی این گروه است.

وی درباره تازه‌ترین شرایط بازیکنان تیم ملی والیبال نیز گفت: من ۱۵ بازیکن خیلی خوب و آماده دارم که خولیو ولاسکو سرمربی سابق این تیم در ساختن آنها نقش مهمی داشته است. خوشبختانه امروز شرایط آنها خوب است و امیدوارم این روند را ادامه دهند و تاکید می‌کنم اگر تیم ایران نتایج خوبی می‌گیرد، به این دلیل است که بازیکنان خوبی دارد.

وی درخصوص برنامه‌های آینده خود برای تیم ملی والیبال نیز عنوان کرد: در ماه‌های آینده با تیم‌های مختلف دیدارهای تدارکاتی برگزار خواهیم کرد که یکی از این تیم‌ها، آمریکاست که می‌تواند به آماده‌سازی تیم ما برای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون کمک زیادی کند تا ما در این مسابقات موفق شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز