خبرگزاری کار ایران

در لیگ جهانی والیبال رقم خورد؛

صدرنشینی مردان والیبال ایران در هفته ششم / ناکامی شاگردان ولاسکو

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۶۴۳

تیم ملی والیبال ایران با کسب این پیروزی ۱۹ امتیازی شد و در صدر گروه یک لیگ جهانی قرار گرفت و ایتالیا با ۱۹ امتیاز و تفاضل معدل ست ها در رتبه دوم ایستاد.

هفته ششم لیگ جهانی والیبال با اتفاقاتی زیادی همراه شد که صعود تیم ملی والیبال ایران به مرحله نهایی این رقابت ها، قهرمانی کوبا در دسته سوم لیگ جهانی و ناکامی شاگردان خولیو ولاسکو در صعود به مرحله نهایی دسته دوم از مهمترین آنهاست.

به گزارش ایلنا، در سومین روز هفته ششم لیگ جهانی والیبال هفت دیدار برگزار شد که تیم ملی والیبال ایران با شکست سه بر صفر لهستان صعودش به مرحله نهایی لیگ جهانی یک هفته قبل از پایان دور مقدماتی مسجل شد.

تیم ملی والیبال ایران با کسب این پیروزی ۱۹ امتیازی شد و در صدر گروه یک لیگ جهانی قرار گرفت و ایتالیا با ۱۹ امتیاز و تفاضل معدل ست ها در رتبه دوم ایستاد. تیم های برزیل و لهستان نیز با ۱۱ امتیاز در جایگاه های سوم و چهارم قرار گرفتند.

در مهمترین دیدار دسته دوم، شاگردان خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال آرژانتین در مصاف با فرانسه سه بر یک مغلوب شدند و از راه یابی به مرحله نهایی این دسته باز ماندند.

در این دسته صعود فرانسه با ۳۰ امتیاز از گروه D قطعی شد و تیم صعود کننده دو گروه C و E در هفته هفتم و پایانی لیگ جهانی مشخص می شود.

در دیگر دیدار مهم روز سوم کوبا در دیدار نهایی دسته سه لیگ جهانی موفق به شکست ترکیه شد و عنوان قهرمانی این دسته را به نام خود ثبت کرد. ترکیه دوم شد و تیم ملی والیبال چین نیز با شکست اسلواکی رتبه سوم این دسته را از آن خود کرد.

نتایج کامل دیدارهای روز سوم هفته ششم لیگ جهانی به قرار زیر است:
ژاپن ۳ - آلمان ۲(۲۵ بر ۲۲،۲۵ بر ۲۲،۱۴ بر ۲۵،۲۳ بر ۲۵ و ۱۷ بر ۱۵)
کره جنوبی ۲ – هلند ۳(۲۱ بر ۲۵،۲۷ بر ۲۵،۲۵ بر ۱۸،۱۹ بر ۲۵ و ۹ بر ۱۵)
چین ۳ - اسلواکی یک(۲۱ بر ۲۵،۳۹ بر ۳۷،۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۹)
ترکیه ۲ - کوبا ۳(۲۶ بر ۲۴،۱۹ بر ۲۵،۲۵ بر ۲۰،۲۱ بر ۲۵ و ۱۴ بر ۱۶)
فرانسه ۳ - آرژانتین یک(۲۵ بر ۲۱،۲۵ بر ۲۲،۲۳ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۱۶)
صربستان ۳ – بلغارستان صفر(۲۵ بر ۲۳،۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۴)
ایران ۳ - لهستان صفر(۲۵ بر ۲۲،۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۲)

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز