خبرگزاری کار ایران

بدون تماشاگران نمی‌توانستیم موفق شویم؛

ظریف: مقابل لهستان معمولی بازی کردیم / می‌خواهیم به عنوان تیم اول صعود کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۷۲۰

مهمترین دلیل برد ما تماشاگران بودند و اگر از ما حمایت نمی‌کردند، ‌ نمی‌توانستیم چنین نتایجی بگیریم. تماشاگران ما با حمایت و تشویق های خودشان به ما روحیه دادند و فشار زیادی به حریف وارد کردند

لیبروی تیم ملی والیبال ایران مدعی است شاگردان کواچ مصمم هستند تا در لهستان هم مقابل این تیم به برتری برسند و به عنوان تیم اول به مرحله نهایی لیگ‌جهانی صعود کنند و افتخار بزرگ دیگری را برای والیبال‌ایران و هواداران بی‌نظیرش رقم بزنند.

گفت‌وگوی فرهاد ظریف با خبرنگار ایلنا را در زیر بخوانید:

بازی با لهستان را ۳ بر صفر برنده شوید. این بازی چطور بود؟
بازی سنگینی بود. درست است که ۳ بر صفر بردیم، اما بچه‌های ما زیاد سر حال نبودند و با تمام توان بازی نکردیم و یک بازی معمولی انجام دادیم و با حمایت هواداران بردیم. حس می‌کنم خستگی در بدن بچه‌های ما بود که ان‌شااله این خستگی در چند روز آینده رفع می‌شود و در لهستان بهتر بازی می‌کنیم. ما از این ۲ بازی ۶ امتیاز می‌خواستیم که گرفتیم و بدون حرف و حدیثبه مرحله بعد صعود کردیم.

از حمایت هواداران حاضر در سالن راضی بودی؟
مهمترین دلیل برد ما تماشاگران بودند و اگر از ما حمایت نمی‌کردند، ‌ نمی‌توانستیم چنین نتایجی بگیریم. تماشاگران ما با حمایت و تشویق‌های خود به ما روحیه دادند و فشار زیادی به حریف وارد کردند. من در سالن‌های زیادی در دنیا بازی کرده‌ام اما فشاری که هواداران ایرانی به حریف می‌آورند، قابل ستایش است.

با توجه به صعود از این مرحله در لهستان هم مقابل این تیم انگیزه دارید؟
با صحبت‌هایی که با بچه‌ها کرده‌ایم، می‌خواهیم به عنوان تیم اول به مرحله نهایی صعود کنیم. ایتالیا می‌تواند از برزیل ۶ امتیاز بگیرد و ما هم می‌توانیم در لهستان ۶ امتیاز بگیریم. ما با انگیزه کامل به مصاف لهستان می‌رویم و اصلا باعثبی‌انگیزگی نیست و برای برد به لهستان می‌رویم.

لهستان را دراین ۲ بازی در چه سطحی دیدی؟
فکر می‌کردم لهستان از برزیل و ایتالیا بهتر باشد که بود، اما در ایران حرفی برای گفتن نداشتند چون هم تماشاگران و هم بچه‌های ما خیلی خوب بودند و همه بدون اشتباه و عالی بازی کردند.

در مرحله نهایی لیگ جهانی چه هدفی دارید؟
ما گام به گام جلو می‌رویم. فعلا بازی با لهستان را در پیش داریم و باید ببینیم در مرحله نهایی با چه تیم‌هایی باید بازی کنیم و برنامه‌ریزی کنیم. فعلا چیزی مشخص نیست، اما بازی در مرحله نهایی انگیزه بالایی می‌خواهد که ما داریم.

کار کواچ را در این مدت چطور دیدی؟
کار کردن با کواچ لذت‌بخش است. بازیکن نه استرسی دارد و نه تحت فشار است که کارآیی‌اش پایین بیاید. کواچ ارتباط خوبی با بچه‌ها دارد و یک درک متقابل بین ما وجود دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز