خبرگزاری کار ایران

انتظارات از تیم ملی والیبال بالا رفته؛

خوش خبر: نقطه عطف تیم ملی مقابل برزیل بود / بازی ها امسال عادلانه تر برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۶۷۵

نقطه عطف تیم ملی والیبال در لیگ جهانی سال جاری بازی مقابل برزیل بود. در این بازی ملی پوشان ایران به خود باوری کامل رسیدند و متوجه شدند که فرصت جبران باخت مقابل ایتالیا را دارند.

سرپرست تیم ملی والیبال ایران مسابقات امسال لیگ جهانی را عادلانه تر از رقابت های سال گذشته دانست و گفت: شرایط مسابقات امسال نسبت به سال گذشته با تفاوت های زیادی همراه بوده است.

به گزارش ایلنا، امیر خوش خبر ضمن بیان این مطلب افزود: بازیکنان از نظر ذهنی با آمادگی بالاتری در بازی های سال ۲۰۱۴ شرکت کردند. آن ها می دانستند تعداد بازی ها زیاد است ولی هر کجا که می روند در تهران هم میزبان این کشور خواهند بود.

وی تصریح کرد: امسال انتظارات از ملی پوشان بالاتر رفته است ولی سال گذشته مقابل حریفان خود چیزی برای از دست دادن نداشتیم. در این دوره بازیکنان از ابتدا کار خود را با استرس آغاز کردند چون می دانستند که کشورهای مختلف رویشان حساب ویژه ای باز کرده اند. این نگرانی در دو بازی اول مقابل ایتالیا مشهود و ملموس بود. ما امسال از طرفی با تغییر سرمربی تیم هم مواجه بودیم و همچنین برخی از ملی پوشان سال گذشته بنا به دلایلی همراهمان نبودند. در ابتدای کار هیچکس نمی دانست که تیم ملی قوی تر یا ضعیف تر شده است.

سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان در ادامه یادآور شد: نقطه عطف تیم ملی والیبال در لیگ جهانی سال جاری بازی مقابل برزیل بود. در این بازی ملی پوشان ایران به خود باوری کامل رسیدند و متوجه شدند که فرصت جبران باخت مقابل ایتالیا را دارند. برد برزیل اعتماد به نفسی به ملی پوشان ایران داد که تا الآن هم ادامه دارد. بازیکنان تیم ملی والیبال کشورمان پخته تر شده اند و با نگاهی خاص و حرفه ای مسابقات را دنبال می کنند، مطمئن هستم اگر ملی پوشان سال گذشته با یک چنین فشاری مواجه می شدند، نمی توانستند با آن کنار بیایند.

خوش خبر تغییر ایجاد شده در نوع اجرای مسابقات لیگ جهانی در سال جاری را نسبت به گذشته مثبت ارزیابی کرد و گفت: به نظر من امسال شاهد عادلانه ترین نوع اجرای لیگ جهانی هستیم. به طور مثال وقتی ما در جو سالن ایتالیا قرار می گیریم آن ها هم باید به تهران بیایند و مقابل ایران بازی کنند. چه بسا که دیدیم امسال همه تیم های بزرگ آمدند و میزبانی ایران را ستودند. در نوع اجرای رقابت های لیگ جهانی سال گذشته هیچ گونه منطقی نبود ولی امسال برزیل هم مانند ایران مسافت طولانی سائوپائولو تا تهران را به منظور انجام بازی طی کرد.

وی ادامه داد: امسال با وجود آنکه تعداد بازی های برگزار شده زیاد بود و بر فشردگی مسابقات افزود اما عدالت موجود در این رقابت ها باعثشد تا ملی پوشان با انگیزه و نشاط بالا کار را دنبال کنند. در گذشته ما اگر در یک تورنمنت ۱۵ الی ۱۶روزه شرکت می کردیم، در روزهای پایانی جو حاکم بر تیم سنگین می شد ولی الآن این طور نیست و تمرکز بازیکنان روی رقابت ها بیشتر شده است.

تیم ملی والیبال کشورمان تا پایان هفته ششم رقابت های لیگ جهانی والیبال با کسب ۱۹ امتیاز جایگاه صدر جدول رده بندی گروه A مسابقات لیگ جهانی والیبال را به خود اختصاص داده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز