خبرگزاری کار ایران

هفته پایانی لیگ جهانی والیبال؛

غفور: می خواهیم حریف مرحله نهایی‌مان لهستان باشد / نباید تجربه ایتالیا را تکرار کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۹۸۶

لهستان با سرویس‌های خوب خود دریافت تیم ما را دچار مشکل کرد. آنها به این برد و کسب ۳ امتیاز احتیاج داشتند و به نوعی برای‌شان نتیجه این دیدار حکم مرگ و زندگی را داشت.

پشت خط‌زن تیم ملی والیبال کشورمان گفت: نباید ما هم تجربه ایتالیا را تکرار کنیم. آن‌ها پس از قطعیت صعودشان به مرحله نهایی به ۴ نفر از مهره های اصلی خود استراحت دادند.

به گزارش ایلنا، امیر غفور در مورد شکست تیم ملی والیبال ایران مقابل لهستان اظهار داشت: ما در ست اول شروع خوبی داشتیم اما در ست‌های بعدی در حد انتظار کار نکردیم.

وی افزود: لهستان با سرویس‌های خوب خود دریافت تیم ما را دچار مشکل کرد. آنها به این برد و کسب ۳ امتیاز احتیاج داشتند و به نوعی برای‌شان نتیجه این دیدار حکم مرگ و زندگی را داشت به همین خاطر هر چه داشتند برای برد اجرا کردند.

قطر پاسور تیم ملی والیبال کشورمان گفت: ما دوست داریم حریف مرحله نهایی‌مان لهستان باشد اما از طرفی نمی‌خواهیم با باخت وارد مرحله فینال شویم پس باید ببریم تا با روحیه بالا مرحله فینال را شروع کنیم.

غفور خاطرنشان کرد: نباید ما هم تجربه ایتالیا را تکرار کنیم. آن‌ها پس از قطعیت صعودشان به مرحله نهایی به ۴ نفر از مهره های اصلی خود استراحت دادند. آنها در این هفته مقابل برزیل بازی بسیار بد و سطح پایینی را به نمایش گذاشتند. این باخت‌ها روی روحیه بازیکنان ایتالیایی تاثیر منفی خواهد گذاشت به همین خاطر ما نمی‌خواهیم مانند آن‌ها این تجربه تلخ را تکرار کنیم.

غفور که در پایان بازی به عنوان امتیازآورترین بازیکن تیم ایران معرفی شد در خصوص عملکردش به عنوان بازیکن آغاز کننده و عدم حضور شهرام محمودی در ترکیب تیم تصریح کرد: امیدوارم شهرام زودتر بهبود پیدا کند و بتواند در بازی‌های مرحله نهایی تیم را همراهی کند. من در بازی امروز برای اولین بار در سال جاری به عنوان بازیکن فیکس بازی کردم و شرایطم در طول بازی رفته رفته بهتر شد.

وی گفت: لهستان همان تیمی بود که ما در تهران موفق شدیم ۲ بار آن ها را شکست دهیم آنها به همان شکل بازی‌های گذشته کار کردند ولی ما خوب ظاهر نشدیم و باختیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز