خبرگزاری کار ایران

به منظور برپایی اردوی‌تدارکاتی؛

تیم ملی شنا با ۷شناگر به مجارستان رفت / رهام پیروانی دعوت نشد!

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۱۵۹

شناگران ملی‌پوش ایران در راستای برنامه‌ریزی کمیته فنی فدراسیون شنا به مدت ۲ هفته در مجارستان به مرور تکنیک‌ها و بررسی نقاط ضعف و قوت خود می‌پردازند.

تیم ملی شنای ایران برای بر پایی اردو و مسابقه تدارکاتی راهی مجارستان شد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی شنای ایران که خود را برای شرکت در مسابقات آسیایی اینچئون ۲۰۱۴ آماده می‌کند در ادامه برنامه آماده‌سازی خود صبح جمعه گذشته به شهر دپرسن مجارستان اعزام شد.

شناگران ملی‌پوش ایران در راستای برنامه‌ریزی کمیته فنی فدراسیون شنا به مدت ۲ هفته در مجارستان به مرور تکنیک‌ها و بررسی نقاط ضعف و قوت خود می‌پردازند. حضور در مسابقات بین المللی دپرسن نیز از برنامه‌های تیم اعزامی ایران به این اردو تدارکاتی است.

طبق برنامه، شناگران ملی‌پوش ایران تا روز ۱۶ جولای(۲۵ تیر) در کمپ تمرینی به سر می‌برند و از همان تاریخ تا روز پایانی اردو(۲۸ تیر) در مسابقات بین المللی دپرسن حاضر می‌شوند.

فرشاد کرمی رئیس کمیته فنی شنا در رابطه با این اردو عنوان کرد: شناگران ایران از ۵ فروردین امسال به طور مداوم و با فاصله‌های استراحت اندک در اردوهای تدارکاتی حاضر هستند. در حال حاضر نیز در بالاترین پیک تمرینی خود به سر می‌برند و سختی تمرینات چند برابر شده است. حضور در اردوی خارج از کشور برای تغییر محیط و روحیه ورزشکاران بسیار ضروری بود.

وی همچنین با اشاره به مسابقه بین‌المللی دپرسن گفت: این مسابقات از سطح قابل‌قبولی برخوردار است و شناگران ایران با شرکت در این مسابقات می‌توانند علاوه بر حضور در شرایط مسابقه بین‌المللی نقاط ضعف و قوت خود را بشناسند و به ارزیابی بهتری از شرایط خود دست یابند.

آرشام میرزایی، افشین عسگری، امیرمحمد شجاعی‌فر، جمال چاووشی‌فر، مهدی انصاری، احمدرضا جلالی و آریا نسیمی‌شاد ۷ شناگر اعزامی ایران به اردوی آماده‌سازی مجارستان هستند. خشایار حضرتی مربی تیم ملی شنا نیز بر تمرین شناگران در این اردو نظارت می‌کند. اردوی تمرینی و مسابقات بین‌المللی شنای مجارستان از تاریخ ۱۳ الی ۲۸ تیر در شهر دپرسن این کشور برگزار می‌شود.

نکته قابل توجه در اسامی شناگران اعزامی به اردوی مجارستان غیبت رهام پیروانی است. وی که چندی پیش در مسابقات آزاد دبی موفق به کسب ورودی A المپیک نانجینگ شده بود در حالی از لیست مسافران مجارستان کنار مانده که آریا نسیمی‌شاد دیگر شناگر جوان کشورمان که در مسابقات دبی رکورد ورودی B المپیک نانجینگ را کسب کرد، حضور دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز