خبرگزاری کار ایران

تکواندو جایزه بزرگ - چین؛

بهنام اسبقی مدال برنز گرفت / رویارویی باقری‌معتمد با حریف پورتوریکویی

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۴۹۶

بهنام اسبقی با قبول شکست برابر تکواندوکار کره ای که مدال نقره المپیک ۲۰۱۲ لندن را دارد صاحب گردن آویز برنز شد.

بهنام اسبقی تکواندوکار وزن منهای ۶۸ کیلوگرم ایران با قبول شکست برابر حریفی از کره جنوبی در مرحله نیمه نهایی مسابقات جایزه بزرگ چین، صاحب مدال برنز شد.

به گزارش ایلنا، بهنام اسبقی امروز(یکشنبه) و در آخرین روز این رقابت ها با دائی هون لی از کره جنوبی مبارزه کرد. این مبارزه تا پایان راند سوم با نتیجه مساوی پیش رفت و در نتیجه کار به راند طلایی رسید.

تکواندوکار کره ای که در کارنامه خود مدال نقره بازیهای المپیک ۲۰۱۲ لندن، قهرمانی جهان در سالهای ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ و قهرمانی دو دوره آسیا را در اختیار دارد، در راند طلایی مقابل بهنام اسبقی به پیروزی رسید تا راهی مرحله نهایی رقابت های وزن دوم شود.

بدین ترتیب بهنام اسبقی مدال برنز این مسابقات را به گردن آویخت و ۱۴.۴ امتیاز به اندوخته های رنکینگ المپیکی اش اضافه کرد.

اسبقی دارنده مدال برنز رقابت های قهرمان ۲۰۱۳ جهان برای کسب مدال برنز، تکواندوکارانی از کشورهای ویتنام(۸ بر صفر)، انگلیس(۹ بر ۴) و آمریکا(۱۶ بر ۹) را شکست داده بود.

محمد باقری معتمد دارنده مدال نقره بازیهای المپیک ۲۰۱۲ هم امروز(یکشنبه) با لوییس کولون از پورتوریکو دیدار خواهد کرد و در مرحله دوم باید با برنده چین و چین تایپه مبارزه کند.

سجاد مردانی نایب قهرمان جهان در سال ۲۰۱۳ و تنها تکواندوکار وزن چهارم المپیکی(به اضافه ۸۰ کیلوگرم) در روز اول این رقابت ها صاحب مدال برنز شده بود.

اولین دوره رقابت های جایزه بزرگ در سال ۲۰۱۴ در ۱۳ تا ۱۵ تیر ماه به میزبانی شهر سوژو چین برگزار می شود.

این رقابت ها در کلاس G۴ با حضور ۲۳۶ تکواندوکار رنکینگ دار المپیکی از ۵۷ کشور برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو برزیل برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز