خبرگزاری کار ایران

هفته پایانی لیگ جهانی والیبال؛

برزیل به فینال لیگ جهانی راه یافت / شکست های ایران کمکی به لهستان نکرد!

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۵۹۹

لهستانی ها امیدوار بودند تا با کسب دو پیروزی خانگی مقابل ایران جواز صعود از این مرحله را بدست آورند که این خواسته با پیروزی قاطع برزیل مقابل ایتالیا ممکن نشد.

تیم ملی والیبال برزیل با تکرار پیروزی خود مقابل تیم اصلی ایتالیا در آخرین بازی مرحله مقدماتی به فینال لیگ جهانی صعود کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دومین روز از هفته هفتم و پایانی لیگ جهانی والیبال تیم های ملی والیبال برزیل و ایتالیا شامگاه یکشنبه به میزبانی لاجوردی پوشان برگزار شد که در این مسابقه طلایی پوشان برزیل موفق شدند میزبان خود را شکست داده و راهی مرحله نهایی شوند.

این مسابقه برای شاگردان رزنده حکم مرگ و زندگی را داشت و برای صعود به مرحله نهایی باید ۳ امتیاز این دیدار را کسب می‌کردند و در پایان تیم برزیل این مسابقه را با نتیجه ۳ بر یک به سود خود رقم زد تا با این پیروزی صعود خود را به مرحله فینال لیگ جهانی قطعی کند.

در این پیکار تماشایی لوکارلی توانست با کسب ۱۷ امتیاز موثرترین بازیکن برزیل و میدان لقب بگیرد؛ این پیروزی در حالی برای شاگردان رزنده رقم خورد که مائورو بروتو از تمام بازیکنان اصلی خود در این مسابقه استفاده کرده بود.

به این ترتیب از گروه A این دوره از مسابقات تیم‌های ملی والیبال ایتالیا(میزبان)، ایران و برزیل به مرحله نهایی راه پیدا کردند و لهستان از دور مسابقات کنار رفت.

این در حالی بود که لهستانی ها امیدوار بودند تا با کسب دو پیروزی خانگی مقابل ایران جواز صعود از این مرحله را بدست آورند که این خواسته با پیروزی قاطع برزیل مقابل ایتالیا ممکن نشد.

مرحله نهایی مسابقات والیبال لیگ جهانی ۲۰۱۴ از ۲۵ تا ۲۹ تیرماه به میزبانی فلورانس ایتالیا برگزار خواهد شد و ۶ تیم صعود کننده به این مرحله در دو گروه ۳ تیمی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز