خبرگزاری کار ایران

به منظور توسعه ورزش همگانی و قهرمانی؛

اعضای شورای مرکزی ورزش وزارت نفت معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۹۰۷

به منظور تدوین و پیشنهاد سیاست ها و خط مشی های مربوط به توسعه امر ورزش همگانی و قهرمانی در صنعت نفت، شورای مرکزی ورزش صنعت نفت تشکیل می شود.

بیژن زنگنه، وزیر نفت در حکمی با تاکید بر لزوم توسعه ورزش همگانی و قهرمانی در صنعت نفت، رئیس شورای مرکزی ورزش صنعت نفت و اعضای حقوقی و حقیقی این شورا را منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، در حکم زنگنه خطاب به معاون توسعه سرمایه انسانی و مدیریت وزارت نفت آمده است: به منظور تدوین و پیشنهاد سیاست ها و خط مشی های مربوط به توسعه امر ورزش همگانی و قهرمانی در صنعت نفت، شورای مرکزی ورزش با ترکیب زیر تشکیل می شود: کریم سلحشور، معاون توسعه سرمایه انسانی و مدیریت وزارت نفت به عنوان رئیس شورا، علامرضا شاه کرمی، مدیر کل ورزش وزارت نفت، به عنوان دبیر شورا و مدیران اداری ۴ شرکت اصلی وزارت نفت به عنوان اعضای حقوقی شورا.

همچنین در حکم جداگانه‌ای از سوی وزیر نفت آقایان اکبر نعمت الهی، مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت، شاهرخ شهنازی، بیژن ذوالفقارنسب، مرتضی زرین‌گل، مصطفی هاشمی‌طبا، محمود مشحون، سعید فائقی و سید عماد حسینی، معاون وزیر در امور مهندسی، به عنوان اعضای حقیقی شورای مرکزی ورزش صنعت نفت منصوب شدند.

در حکم وزیر نفت سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی، نظارت، تخصیص و توزیع منابع مالی در فعالیت‌های ورزشی - باشگاهی شرکت‌های اصلی و تابعه و واحدهای مستقل ستادی برای توسعه و ترویج ورزش و حفظ و ارتقای سلامت، رفاه و تندرستی کارکنان صنعت نفت و خانواده های ایشان از مهم ترین وظایف این شورا عنوان شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز