خبرگزاری کار ایران

برای شرکت در مسابقات آزاد تکواندو؛

تکواندو کاران ایرانی فردا راهی کره جنوبی می شوند

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۰۶۰

رقابت های آزاد تکواندو کره جنوبی ۲۰ تا ۲۵ تیرماه در شهر گیونگجو این کشور برگزار می شود و تیم ملی تکواندو ایران با ۱۱ تکواندوکار در این مسابقات شرکت می کند.

تیم ملی تکواندو مردان کشور همراه با تیم تکواندو دختران و پسران نوجوان چهارشنبه شب به منظور شرکت در رقابت های تکواندو آزاد کره جنوبی راهی این کشور می شوند.

به گزارش ایلنا، رقابت های آزاد تکواندو کره جنوبی ۲۰ تا ۲۵ تیرماه در شهر گیونگجو این کشور برگزار می شود و تیم ملی تکواندو ایران با ۱۱ تکواندوکار در این مسابقات شرکت می کند.

فرزان عاشورزاده، ابوالفضل یعقوبی در وزن منهای ۵۸ کیلوگرم، علیرضا نصر آزادانی در وزن منهای ۷۴ کیلوگرم، مهدی خدابخشی در وزن منهای ۸۰، احمد محمدی در وزن منهای ۸۷ و مرتضی شیری در وزن به اضافه ۸۷ به عنوان اعضا تیم ملی تکواندو مردان ایران به این رقابت ها اعزام می شوند.

مربیگری این تیم به عهده بیژن مقانلو است و مهدی بی باک تیم را به عنوان مربی همراهی می کند.

در این رقابت ها کیمیا علیزاده و مهساد جدی دو تکواندو کار وزن منهای ۵۹کیلو رده سنی نوجوانان و دانیال صالح مهر در وزن منهای ۷۳ کیلو گرم و مهدی اسحاقی و محمد اصلانی در وزن منهای ۴۸ کیلوگرم به عنوان تیم رده سنی پسران نوجوان نیز به رقابت های تکواندو آزاد کره اعزام می شوند.

ندا زارع به عنوان سرمربی تیم دختران نوجوان و محمدرضا زوار و وحید عبداللهی به عنوان سرمربی و مربی تیم پسران نوجوان این تیم ها را در سفر به کره جنوبی همراهی می کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز