خبرگزاری کار ایران

دبیرکل فدراسیون جهانی ورزش های الکترونیک:

فدراسیون ورزشهای الکترونیک غرب آسیا در ایران راه اندازی می شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۷۳۳

خادم با ذکر این موضوع که جوانان ایرانی در حوزه های مختلف خصوصا، فناوری اطلاعات دارای جایگاه بسیار مهمی در جهان هستند، آمادگی این وزارتخانه را برای هر نوع کمکی اعلام داشت.

دبیرکل فدراسیون جهانی ورزشهای الکترونیک در دیدار با سیدنصرالله سجادی، سید مناف هاشمی و امیررضا خادم پیشنهاد کرد فدراسیون ورزش های الکترونیک غرب آسیا در ایران تاسیس شود.


به گزارش ایلنا در این دیدار سجادی ضمن خوش آمدگویی به چون وونگ لیم دبیر کل فدراسیون جهانی ورزشهای الکترونیک، حضور وی را فرصت مناسبی برای گسترش فعالیت های انجمن ورزشهای الکترونیک ایران برشمرد و با تاکید بر این مطلب که این رشته ورزشی در کشورمان دارای مخاطبان بسیار بالایی است، ‌ یادآور شد: در اولین دوره مسابقات این رشته در آسیا سال ۲۰۰۷ در کشور ماکائو، سرپرستی کل کاروان ایران با بنده بود و از نزدیک با این رشته و شرایط آن در کشور آشنایی دارم.

همچنین در دیدار با سید مناف هاشمی، ‌ یکی دیگر از معاونان وزارت ورزش، وی با ابراز خوشحالی از سفر دبیرکل به ایران، اظهار کرد: به دلیل سوابق مدیریتی در حوزه فناوری اطلاعات و اشراف به برنامه ها و فعالیتهای کلیه رشته های ورزشی در این معاونت، آشنایی خوبی با رشته ورزشهای الکترونیک دارم و در جهت پیشبرد اهداف ورزشی این مجموعه حمایت های لازم را به عمل می آورم.

در بخش سوم حضور دبیرکل در وزارت ورزش و جوانان، او با خادم، معاون حقوقی و پارلمانی وزارتخانه دیدار و گفتگو داشت.

خادم با ذکر این موضوع که رشته ورزشهای الکترونیک در ایران مخاطبین بسیار بالایی دارد و همچنین جوانان ایرانی در حوزه های مختلف خصوصا، فناوری اطلاعات دارای جایگاه بسیار مهمی در جهان هستند، آمادگی این وزارتخانه را برای هر نوع کمکی اعلام داشت.

در این دیدارها لیم ضمن ابراز خوشحالی از اولین سفر خود به ایران، در وهله اول ایران را کشوری زیبا، مدرن و مهماندوست خواند و از رفتار ایرانیان در فرودگاه و هتل محل اقامت بسیار خرسند بود.

دبیرکل فدراسیون جهانی ورزشهای الکترونیک در این سه دیدار با اعلام خبر حمایت از رییس انجمن ورزشهای الکترونیک کشورمان جهت عضویت در هیئت رییسه فدراسیون جهانی و با دعوت از مسئولین ورزش کشورمان در مسابقات جهانی آذربایجان، ایران را یکی از قوی ترین و تاثیرگذارترین کشورهای عضو فدراسیون خواند.

لیم پیشنهاد تشکیل و راه اندازی فدراسیون غرب آسیا را با مدیریت و میزبانی ایران به مسئولین عالی رتبه وزارت ورزش داد و تاکید کرد که فدراسیون جهانی به طور کامل از انجمن ایران حمایت می‌کند. همچنین وی اعلام کرد که ریاست کمیته اقتصادی فدراسیون جهانی به ایران محول می‌شود.

در این دیدار لقمان شاورانی بنیانگذار و رییس انجمن ورزشهای الکترونیک ایران، گزارشی را از وضعیت این رشته ارائه کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز