خبرگزاری کار ایران

۵ دیدار تدارکاتی در دستور کار تیم ملی؛

آغاز تمرینات تیم ملی والیبال نوجوانان در صربستان

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۸۰۱

دهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا با حضور ۱۶ تیم در ۴ گروه مقدماتی آغاز می شود که تیم والیبال نوجوانان ایران با تیم های هند، قطر و بحرین همگروه است.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران که برای برگزاری اردوی ۷ روزه به صربستان رفته، از صبح امروز تمرینات خود در این کشور آغاز کرد.

به گزارش ایلنا، ملی پوشان نوجوان والیبال ایران خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در سریلانکا آماده می کنند. این تیم در آغاز اردوی برون مرزی خود در ۳کشور صربستان، تونس و ترکیه، روز گذشته در بلگراد مستقر شد و از امروز تمرینات خود را آغاز کرد. محمود شالویی رایزن فرهنگی سفارت ایران در بلگراد عصر روز سه شنبه از کاروان ۲۲ نفره تیم ملی والیبال نوجوانان هنگام ورود به بلگراد استقبال کرد.

تیم ملی والیبال نوجوانان در مدت حضور خود در صربستان ۵ دیدار تدارکاتی با ملی پوشان نوجوان این کشور برگزار می کند. سید علیرضا دریابیگی، محمد وکیلی، علیرضا طلوع کیان، رضا مومنی مقدم، حمید جعفر زاده و رضا نصیری از جمله اعضای همراه ملی پوشان کشورمان در صربستان هستند.

دهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا با حضور ۱۶ تیم در چهار گروه مقدماتی آغاز می شود که تیم والیبال نوجوانان ایران با تیم های هند، قطر و بحرین همگروه است. این رقابت ها از ۱۴ شهریورماه سال جاری به مدت ۹ روز در سریلانکا برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز