خبرگزاری کار ایران

بازیکنان برای موفقیت نیاز به تمرکز ویژه دارند؛

نفرزاده: کار در مرحله نهایی لیگ جهانی آسان نیست

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۱۳۵

با توجه به گروه بندی انجام شده و همگروهی تیم ملی والیبال ایران با تیم های روسیه و برزیل، این رقابت ها شرایط خاص خود را دارد و بازیکنان برای موفقیت نیاز به تمرکز ویژه دارند.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان گفت: مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال شرایط خاص خود را دارد و مسابقه در این رقابت ها کار آسانی نیست.

به گزارش ایلنا، فرهاد نفرزاده افزود: با توجه به گروه بندی انجام شده و همگروهی تیم ملی والیبال ایران با تیم های روسیه و برزیل، این رقابت ها شرایط خاص خود را دارد و بازیکنان برای موفقیت نیاز به تمرکز ویژه دارند.

وی با یادآوری دو دیدار تیم ملی والیبال ایران در دور مقدماتی لیگ جهانی سال ۲۰۱۳ با روسیه، گفت: ملی پوشان ایران در آن دو دیدار که در خاک روسیه برگزار شد، در ابتدای مسابقه خوب ظاهر شدند اما در انتها تمرکز خود را از دست دادند و مغلوب شدند.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان با بیان اینکه دور مقدماتی لیگ جهانی فرصت خوبی برای ایران است تا قدرت والیبال خود را به روسیه نشان دهد، خاطرنشان کرد: اگر ملی پوشان و کادر فنی تیم ملی شرایط بازی را از ابتدا تا انتها اداره کنند، می توانند بازی خوبی را مقابل این تیم ارائه کنند، هر چند که کار بسیار مشکلی است.

وی تاکید کرد: اگر در برابر روسیه در دریافت اول خوب عمل کنیم و سرویس های این تیم را کنترل کنیم، می توانیم مدافع عنوان قهرمانی و تیم پرآوازه روسیه را دچار مشکل کنیم.

نفرزاده در باره مسابقه با برزیل نیز گفت: دو تیم در مرحله مقدماتی ۴ دیدار با هم داشته اند و شناخت کافی از یکدیگر دارند. تیم ایران منهای دیدار اول دور مقدماتی در ۳دیدار بعدی به مراتب بهتر از شاگردان رزنده ظاهر شد. در مسابقه های برابر برزیل، ملی پوشان ایران نشان دادند که به یک اطمینان و اعتماد به نفس خوبی رسیدند.

وی در پایان تاکید کرد: حضور در مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال شرایط و فرصت بسیار خوبی برای ایران است و حضور در این مرحله برای تیم ملی کشورمان بسیار خوب و ارزنده است.

مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال از ۲۵ تا ۲۹ تیرماه در شهر فلورانس ایتالیا برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز