خبرگزاری کار ایران

برای هر امتیاز می جنگیم؛

کواچ: شناخت خوبی از روسیه و برزیل داریم / به دنبال ارائه بازی‌های زیبا هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۱۹۲

ما در ایتالیا برای هر امتیاز می‌جنگیم، زیرا به غیر از استرالیا که از دسته دوم به این مرحله صعود کرده است سایر تیم ها جزو برترین‌های جهان هستند. برای ما ارایه بازی زیبا اهمیت زیادی دارد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران با اشاره به حریفان ایران در مرحله نهایی رقابت های لیگ جهانی گفت: از تیم‌های روسیه و برزیل که در گروه دوم مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال با ایران همگروه هستند شناخت کافی داریم و برای هر امتیاز در این مرحله می‌جنگیم.

به گزارش ایلنا، اسلوبودان کواچ در حاشیه مراسم تقدیر و بدرقه ملی‌پوشان والیبال برای حضور در مرحله نهایی لیگ جهانی در فلورانس ایتالیا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به رغم حضور تیم‌های قدرتمند در مرحله نهایی لیگ جهانی، تلاش می‌کنیم بهترین بازی‌های خود را انجام دهیم. شرایط تیم ایران خوب است و بازیکنان با آمادگی کامل راهی این رقابت ها می‌شوند.

وی خاطر نشان کرد: تیم ایران در مرحله مقدماتی با رویارویی مقابل حریفان خود، قدم به قدم آماده حضور در در مرحله نهایی شده است.

کواچ تصریح کرد: بازیکنان تیم ایران با همه وجود تلاش کرده‌اند تا به مرحله نهایی صعود کنند و امیدوارم در فلورانس ایتالیا نیز به گونه ای عمل کنند تا بار دیگر شاهد برگزاری چنین مراسمی باشیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: ما در ایتالیا برای هر امتیاز می‌جنگیم، زیرا به غیر از استرالیا که از دسته دوم به این مرحله صعود کرده است سایر تیم ها جزو برترین‌های جهان هستند. برای ما ارایه بازی زیبا اهمیت زیادی دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز