خبرگزاری کار ایران

مرحله‌نهایی لیگ‌جهانی‌والیبال - ایتالیا؛

برنامه کامل دیدارهای مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۵۷۶

در مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال شش تیم شامل گروه یک(آمریکا، ایتالیا و استرالیا) و گروه دو(ایران، روسیه و برزیل) برای کسب مقام قهرمانی به مدت پنج روز با یکدیگر رقابت می کنند.

مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال از فردا(چهارشنبه) ۲۵ تیرماه با حضور شش تیم برتر جهان در فلورانس ایتالیا آغاز می شود.

به گزارش ایلنا، در مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال شش تیم شامل گروه یک(آمریکا، ایتالیا و استرالیا) و گروه دو(ایران، روسیه و برزیل) برای کسب مقام قهرمانی به مدت پنج روز با یکدیگر رقابت می کنند.

در روزهای اول تا سوم(۲۵ تا ۲۷ تیرماه) هر تیم دو دیدار برگزار می کند و دو تیم برتر هر گروه به مرحله نیمه نهایی صعود می کنند که برنامه دیدارهای این مرحله به وقت تهران به قرار زیر است:

چهارشنبه ۲۵ تیرماه:

گروه دوم: ایران - روسیه، ساعت ۲۰

گروه اول: ایتالیا - استرالیا، ساعت ۲۳

پنج شنبه ۲۶ تیرماه:

گروه دوم: روسیه - برزیل، ساعت ۲۰

گروه اول: آمریکا - استرالیا، ساعت ۲۳

جمعه ۲۷ تیرماه:

گروه دوم: برزیل - ایران، ساعت ۲۰

گروه اول: استرالیا - ایتالیا، ساعت ۲۳

در مرحله نیمه نهایی(۲۸ تیرماه) این رقابت ها تیم های اول و دوم هر گروه به صورت ضربدری با هم رقابت می کنند. تیم های پیروز راهی دیدار نهایی می شوند و تیم های بازنده نیز برای کسب مقام سومی در آخرین روز رقابت ها(۲۹ تیرماه) به مصاف یکدیگر می روند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز