خبرگزاری کار ایران

در سومین حضور پرتاپگر ایران؛

احسان حدادی در لیگ الماس فرانسه شرکت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۶۱۴

دهمین مرحله از لیگ الماس روز جمعه ۲۷ تیر ماه در شهر موناکو برگزار خواهد شد و احسان حدادی نایب قهرمان المپیک لندن و نماینده کشورمان با برترین های دنیا در ماده پرتاب دیسک این مسابقات به رقابت خواهد پرداخت.

احسان حدادی نایب قهرمان المپیک با هدف حضور در دهمین مرحله مسابقات دوومیدانی لیگ الماس در سال ۲۰۱۴، راهی موناکو فرانسه خواهد شد.

به گزارش ایلنا، دهمین مرحله از لیگ الماس روز جمعه ۲۷ تیر ماه در شهر موناکو برگزار خواهد شد و احسان حدادی نایب قهرمان المپیک لندن و نماینده کشورمان با برترین های دنیا در ماده پرتاب دیسک این مسابقات به رقابت خواهد پرداخت.

حدادی پیش از این در نخستین مرحله این رقابت ها که در دوحه قطر برگزار شد با پرتابی ۶۱ متر و ۸۶ سانتیمتری در جایگاه هفتم ایستاد و با حضور در ششمین مرحله با پرتابی ۶۵ متر و ۲۳ سانتیمتری عنوان سوم را به خود اختصاص داد.

موناکوی فرانسه سومین حضور احسان حدادی در این دوره از مسابقات لیگ الماس به شمار می رود و نماینده کشورمان تاکنون با کسب ۱ امتیاز از ششمین مرحله این رقابت ها، میان برترین پرتابرگران جهان در جایگاه ششم ایستاده است.

مراحل یازدهم تا چهاردهم مسابقات دوومیدانی لیگ الماس به ترتیب در شهر های استکهلم سوئد، بیرمنگام انگلستان، زوریخ سوئیس و بروکسل بلژیک برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز