خبرگزاری کار ایران

ابزارهای موفقیت در اینچئون را داریم؛

کریمی: تکواندوی ایران در بازی‌های آسیایی در همه اوزان شانس کسب مدال دارد

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۷۵۷

با توجه به نفرات تیم ملی که ترکیبی از جوانان و باتجربه‌ها هستند، به نظر من در این دوره از بازی‌های آسیایی، می‌توانیم در تمامی اوزان مدعی باشیم و ملی‌پوشان کشورمان بر روی سکو بروند.

ملی‌پوش سابق تکواندوی ایران گفت: در بازی‌های آسیایی اینچئون کره‌جنوبی، تیم ملی تکواندوی کشورمان در تمامی اوزان، شانس کسب مدال دارد.

فریبرز کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب افزود: با توجه به نفرات تیم ملی که ترکیبی از جوانان و باتجربه‌ها هستند، به نظرم در این دوره از بازی‌های آسیایی، می‌توانیم در تمامی اوزان مدعی باشیم و ملی‌پوشان کشورمان بر روی سکو بروند.

وی با اشاره به اینکه اعضای تیم ملی ایران دارای تجربه حضور در میادین بین‌المللی هستند، ادامه داد: با توجه به این مساله و همچنین نظر به اینکه ملی‌پوشان تیم ایران از آمادگی بالایی برخوردارند، کسب بهترین نتایج در بازی‌های اینچئون اصلا دور از دسترس نیست.

تکواندوکار طلایی‌ایران در مسابقات بین‌المللی صربستان، درخصوص جوانگرایی در تیم ملی اظهار داشت: ما هر گاه به جوانان اعتماد کردیم، نتیجه آن را دیده‌ایم. با این حال این کار مستلزم آمادگی جوانان است که این مساله با حضور آنها در تورنمنت‌های بین‌المللی محقق می‌شود.

قهرمان سابق تکواندوی کشور در مورد برگزاری مسابقات آسیایی در کشور کره و احتمال بروز برخی مسائل از جمله ناداوری بر علیه تیم ایران، خاطرنشان کرد: اگر داوری‌ها عادلانه و به دور از هرگونه بغض باشد، شاهد رقابت بسیار خوبی بین ایران و کره‌جنوبی خواهیم بود، چراکه این دو کشور از قدرت‌های بزرگ تکواندوی دنیا به حساب می‌آیند.

کریمی در پایان کادر فنی تیم ملی تکواندوی ایران را تیم مربیگری کارآمدی دانست و یادآور شد: مقانلو و بی‌باک از قهرمانان خوب تکواندوی کشورمان در سال‌های گذشته بوده‌اند که در عرصه مربیگری نیز کارنامه قابل قبولی از خود بر جای گذاشته‌اند. از این رو مطمئنم با این کادر فنی، می‌توانیم در بازی‌های آسیایی اینچئون بهترین نتایج را کسب کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز