خبرگزاری کار ایران

تکواندو بین المللی کره جنوبی؛

مهدی خدابخشی با شکست تکواندوکار کره ای طلا گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۸۱۷

خدابخشی تکواندوکار وزن منهای ۸۰ کیلوگرم کشورمان که با شکست حریفان خود فینالیست شده بود، در مبارزه پایانی برابر یون چئون یان از کره جنوبی قرار گرفت و با نتیجه قاطع ۱۴ بر ۵ به پیروزی رسید.

تکواندوکار وزن منهای ۸۰ کیلوگرم ایران با غلبه بر نماینده میزبان به مدال طلای مسابقات تکواندو آزاد کره جنوبی دست یافت.

به گزارش ایلنا، مسابقات تکواندو آزاد کره جنوبی از روز جمعه(۲۰ تیر ماه) با حضور ۱۷۷۰ ورزشکار در رده های سنی بزرگسالان، نوجوانان و نونهالان به میزبانی شهر گیونگ جو کره جنوبی آغاز شده است.

این رقابت ها در کلاس G۲ برگزار می شود و امتیاز آن در رده بندی المپیکی ورزشکاران محاسبه خواهد شد.

در ادامه این رقابت ها، امروز(سه شنبه) مهدی خدابخشی تکواندوکار وزن منهای ۸۰ کیلوگرم کشورمان که با شکست حریفان خود فینالیست شده بود، در مبارزه پایانی برابر یون چئون یان از کره جنوبی قرار گرفت و با نتیجه قاطع ۱۴ بر ۵ به پیروزی رسید.

خدابخشی علاوه بر کسب مدال طلا، ۲۰ امتیاز نیز به اندوخته های خود در رده بندی وزن سوم المپیک اضافه کرد.

فردا(چهارشنبه) و در آخرین روز این مسابقات، احمد محمدی در رده سنی بزرگسالان و دانیال صالحی مهر، کیمیا علیزاده و مهسا جدی در رده سنی نوجوانان به دیدار رقبای خود می روند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز