خبرگزاری کار ایران

مرحله‌نهایی لیگ‌جهانی‌والیبال - ایتالیا؛

زورزی: صعود به فینال کار بزرگی بود / ایران در فینال کار خیلی سختی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۹۰۵

نمی‌توانم بگویم ایران برای صعود به نیمه نهایی شانسی دارد یا نه. اگر ایران بهتر بازی کند مطمئنا شانس برای صعود خواهد داشت که البته این کار خیلی خیلی خیلی سخت است.

مفسر، تحلیلگر و کارشناس ایتالیایی فدراسیون جهانی والیبال از نتایج ایران در لیگ جهانی ابراز شگفتی کرد.

به گزارش ایلنا، آندره زورزی بازیکن سابق تیم ملی ایتالیا در خصوص حضور ایران در مرحله نهایی لیگ جهانی گفت: من خیلی سورپرایز شدم وقتی بازی و نتایج ایران را در لیگ جهانی امسال دیدم. تیم ایران واقعا کار بزرگی انجام داد که توانست به این مرحله صعود کند. این کار آسانی نبود. بدست آوردن چنین نتایجی فقط بعد از تلاش و کار زیاد میسر می‌شود. تکرار و بهبود نتایج سال گذشته برای ایران واقعا سخت بود ولی این تیم موفق شد.

تحلیلگر و اسطوره ایتالیایی والیبال، که دو عنوان قهرمانی جهان با تیم ملی والیبال مردان ایتالیا در سال‌های(۱۹۹۰ و ۱۹۹۴) به دست آورده است، در خصوص مسابقات ایران در مرحله نهایی اظهار داشت: در مرحله نهایی کار آسانی ندارد و کار برای آنها خیلی سخت است. نمی‌توانم بگویم ایران برای صعود به نیمه نهایی شانسی دارد یا نه. اگر ایران بهتر بازی کند مطمئنا شانس برای صعود خواهد داشت که البته این کار خیلی خیلی خیلی سخت است.

زورزی که در سال ۱۹۹۱ توسط فدراسیون جهانی والیبال به عنوان برترین بازیکن سال جهان معرفی شد در پایان افزود: کواچ دوست و انسان مورد علاقه من است. من از نتایج وی در ایتالیا و ایران واقعا شگفت زده شدم و از ته دل آرزو می‌کنم که همینطور در والیبال ایران موفق باشد و بدرخشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز